B2B-brändin myyminen on yhtä tärkeää kuin tuotteen tai palvelun myyminen.
Yli 760 miljoonaa profiileja maailmanlaajuisesti, 90 miljoonaa LinkedIn-käyttäjää on ylemmän tason vaikuttajia ja 63 miljoonaa on päätöksentekotehtävissä. Tämä voi tarkoittaa vain kahta asiaa:
- On tärkeää, että B2B jättää jäljen näiden ihmisten levottomaan mieleen.
- Kilpailu on todellista LinkedInissä - ja tiedän, että muut yritykset eivät pysy toimettomina.
Hyvä on, hyvä on. Tiedän, että minun on parannettava peliäni. Onko ideoita?
Sisältösi on aseesi.
Siinä on 5 mehukasta LinkedInin B2B-sisältöideaa, jotka ovat myy brändiäsi *kovaa*, ja saada sinut lähempänä ihmisiä, joilla on merkitystä.
Meillä on myös tämä toimiva opas B2B-yrityksille LinkedInin liidien tuottamisen hyödyntäminen vuonna 2021. Älä missaa tilaisuutta parantaa LinkedIn-konversioastetta!
Tarvitsetko räätälöityä markkinointikampanjaa kasvavalle B2B-yrityksellesi? Ota yhteyttä täällä järjestää konsultaation, tai liittyä sähköpostilistalle saadaksesi lisää tämän kaltaisia markkinointikultaa (varattu yksinomaan niille, jotka haluavat kasvaa, optimoida ja päivittää.)