Muistitietovälineiden kehitys

Emojit ja tarrat eivät ole enää viime vuosina olleet suosittuja tekstissä. Sen sijaan GIFit ja meemit hallitsevat sosiaalisen median kanavia ja chat-sovelluksia. Kaikki niistä eivät ole hauskoja ja positiivisia, mutta meemit ovat muuttamassa viestintätapaa mielenkiintoisena tapana lisätä yhteisön sitoutumista.

Tässä artikkelissa sinut yllättävät viime vuosien memetic-median tosiasiat. Lopussa viesti, on joitakin hyödyllisiä takeaways että olet yrityksesi saa etuja sosiaalisen median markkinointi.  

  1. Miksi memetic media on kuuma vuonna 2021?
  2. Meemit ja GIFit ovat nyt viestinnän keskeisiä elementtejä.
  3. Ne eivät kuitenkaan ole pelkästään positiivisia ja suloisia...
  4. Niiden avulla voidaan manipuloida käyttäjien näkökulmaa.
  5. 55% 13-35-vuotiaista, jotka lähettävät meemejä joka viikko.
  6. Meemien maininnat lisääntyivät viimeisten 13 kuukauden aikana: elokuun 2019 19,8 miljoonasta maininnasta 24,9 miljoonaan heinäkuussa 2020 (+26%).
  7. Meemit sisältävät vanhan koulukunnan elokuvia, sarjoja ja pop-kulttuuria, jotka voivat olla uuden ajan katalysaattori markkinoinnissa. Lue lisää meemeistä!
  8. Sonyn PS5 julkaisi trailerin tuotteensa uudesta ulkoasusta ja sai nopeasti käyttäjien reaktiot. Tämä formaatti on hyvin yksinkertainen, mutta se saa merkittävää sitoutumista 180K:lla.
  9. Päätelmät:
    1. Jaa ja rohkaise käyttäjien luomia meemejä (UGM).
    1. Seuraa tuotemerkkisi logoa
    1. Ole varovainen sen suhteen, mitä julkaiset
    1. Tarkista asetukset
  10.  Seuraa sisudigital.fi:tä saadaksesi uusimmat markkinointiuutiset ja sosiaalisen median trendit.

Saat lisää markkinointiuutisia ja sosiaalisen median vinkkejä. Klikkaa täällä!

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

Ovatko facebook-mainokset kuollutta sisältöä-markkinointisuppilo

Ovatko B2B Facebook-mainokset kuolleet, ja miten mukautettu sisältömarkkinointisuppilo voi auttaa täyttämään tyhjiön?

Facebook oli ennen loistava optimoimaan kampanjoita oikeiden KPI:iden mukaan valtavan käyttäjätietokantansa ansiosta. ATT:n isku - mitä jää jäljelle B2B-markkinoinnille Facebookissa? Meidän on keskityttävä kestävämpään, tuloshakuisempaan liidien tuottamis- ja konversiostrategiaan. Esittelyssä: Sisältömarkkinoinnin suppilostrategia, joka on optimoitu iOS 14.5:lle.

Lue lisää "