Infografiikka-Content-Markkinointi-Strategia-parhaat-käytännöt-Sisu-Digital

Sisältömarkkinointistrategian 4 parasta käytäntöä [INFOGRAFIA]

Kuten Rudyard Kipling sanoo: "Sanat ovat tietenkin ihmiskunnan voimakkain huume."

Järjestä seuraavasta sisältömarkkinointikampanjastasi raivokas menestys. Lue koko blogi täällä ja oppia olemaan pelin paras pelaaja.

Sisältömarkkinoinnin voima on ilmiömäinen: se luo suhteita ja siteitä yleisöösi, tuottaa arvoja ja ratkaisee ongelmia pikemminkin kuin vain... tyrkyttävää markkinointia.

Kuten Rudyard Kipling sanoo: "Sanat ovat tietenkin ihmiskunnan voimakkain huume." Tässä on 4 sisältömarkkinointiin liittyvää pakollista käytäntöä markkinoijille, jotka haluavat tosissaan parantaa tasoaan:

  1. Ole tarkkana!
  2. Räätälöi kanavat.
  3. Sisällön uudelleenkäyttö.
  4. Hyödynnä käyttäjien tuottamaa sisältöä.

Tarvitsetko apua sisältömarkkinointikampanjasi tehostamisessa? Me Sisu Digital:ssä tiedämme, kuinka monimutkainen prosessi voi olla. Tutkimuksesta, suunnittelusta ja toteutuksesta - anna meidän hoitaa se puolestasi.

Ota yhteyttä jo tänään osoitteessa hello@sisudigital.fi!

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

Copywriting 101 - tehokas markkinointikopio

Miten luoda tehokkaita markkinointikopioita + esimerkkejä.

Kirjoititpa sitten mainostekstiä, verkkosivujen sisältöä, myyntipuheenvuoroa tai kylmää sähköpostia, tarkoituksesi on myydä. Tekstinkirjoittaminen on tärkeää riippumatta siitä, mitä liiketoiminta-aluetta hoidat. Opi luomaan tehokkaita markkinointikopioita copywritingin aloittelijan oppaamme avulla.

Lue lisää "
s-commerce

Mitä sinun on tiedettävä S-kaupasta

Jos E-commerce (EC) on lyhenne sanoista Electronic Commerce (sähköinen kaupankäynti), S-commerce (SC) tarkoittaa Social Media Commerce (sosiaalisen median kaupankäynti) - tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen.

Lue lisää "
Ovatko facebook-mainokset kuollutta sisältöä-markkinointisuppilo

Ovatko B2B Facebook-mainokset kuolleet, ja miten mukautettu sisältömarkkinointisuppilo voi auttaa täyttämään tyhjiön?

Facebook oli ennen loistava optimoimaan kampanjoita oikeiden KPI:iden mukaan valtavan käyttäjätietokantansa ansiosta. ATT:n isku - mitä jää jäljelle B2B-markkinoinnille Facebookissa? Meidän on keskityttävä kestävämpään, tuloshakuisempaan liidien tuottamis- ja konversiostrategiaan. Esittelyssä: Sisältömarkkinoinnin suppilostrategia, joka on optimoitu iOS 14.5:lle.

Lue lisää "

It has come to our attention that some individuals are falsely using our name, Sisu Digital to scam people on Telegram. We want to make it clear that we have no connection with these scammers, nor do we endorse their actions. We do not offer any shady, questionable jobs or hire people for such activities. If you encounter any suspicious activity, report it immediately. We are not responsible for any consequences if you follow the scammers. Be smart and take care of yourself!