Googlen hakuvuosi 2020

Google julkaisi keskiviikkona vuosittaisen "Year in Search" -listansa. Luettelo toimii eräänlaisena kronikkana vuosikymmenen aikana tapahtuneista uutisarvoisista asioista, jotka tapahtuivat tänä outona vuonna. Lista sisältää vuoden trenditietoisimmat haut, joiden liikennemäärät kasvoivat suhteessa vuoteen 2019 pitkäksi aikaa vuonna 2020.

Ei ole yllättävää, että tämän vuoden Covid-19-pandemia nousi keskeiseen asemaan ja oli Googlen hakujen ja uutislistojen kärjessä, ja elokuvassa sille on varattu paljon aikaa. Älä unohda tarkistaa tätä viestiä, jotkut haut saattavat auttaa sinua muistelemaan tämän vuoden erityisiä tapahtumia!

  1. Googlen hakuvuosi 2020? Maailmanlaajuinen
  2. On aika katsoa taaksepäin, mitä olemme etsineet -
  3. Uutiset
    1) Coronavirus
    2) Vaalitulokset
    3) Iran
    4) Beirut
    5) Hantavirus
  4. Pelit
    1) Keskuudessamme
    2) Fall Guys: lopullinen tyrmäys
    3) Valorant
    4) Genshin Impact
    5) The Last of Us 2
  5. Vuosi 2020 on myös tappioiden vuosi ...
  6. Tappio
    1) Kobe Bryant
    2) Naya Rivera
    3) Chadwick Boseman
    4) Sushant Singh Rajput
    5) George Floyd
  7. Elokuvat
    1) Loinen
    2) 1917
    3) Musta Pantteri
    4) 365 Dni
    5) Tartunta
  8. Ihmiset
    1) Joe Biden
    2) Kim Jong Un
    3) Boris Johnson
    4) Kamala Harris
    5) Tom Hanks
  9. Top 5 hakua
    1) Coronavirus
    2) Vaalitulokset
    3) Kobe Bryant
    4) Zoomaus
    5) IPL
  10. Jaa alastomat ajatuksesi alla olevassa kommentissa!

Seuraa sisudigital.fi:tä saadaksesi lisää markkinoinnin uutisia ja trendejä.  

Lisätietoja vuoden 2020 hauista. Klikkaa täällä!

Jaa tämä viesti

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

Ovatko facebook-mainokset kuollutta sisältöä-markkinointisuppilo

Ovatko B2B Facebook-mainokset kuolleet, ja miten mukautettu sisältömarkkinointisuppilo voi auttaa täyttämään tyhjiön?

Facebook oli ennen loistava optimoimaan kampanjoita oikeiden KPI:iden mukaan valtavan käyttäjätietokantansa ansiosta. ATT:n isku - mitä jää jäljelle B2B-markkinoinnille Facebookissa? Meidän on keskityttävä kestävämpään, tuloshakuisempaan liidien tuottamis- ja konversiostrategiaan. Esittelyssä: Sisältömarkkinoinnin suppilostrategia, joka on optimoitu iOS 14.5:lle.

Lue lisää "

It has come to our attention that some individuals are falsely using our name, Sisu Digital to scam people on Telegram. We want to make it clear that we have no connection with these scammers, nor do we endorse their actions. We do not offer any shady, questionable jobs or hire people for such activities. If you encounter any suspicious activity, report it immediately. We are not responsible for any consequences if you follow the scammers. Be smart and take care of yourself!