Top 10 LinkedIn-tilastoa, jotka jokaisen markkinoijan tulisi tietää vuonna 2021

LinkedIn-tilastomme kertovat sinulle, ketkä käyttävät alustaa, mistä he puhuvat ja mihin he käyttävät sitä, mikä puolestaan auttaa sinua ymmärtämään, miten voit maksimoida sen mahdollisuudet.

Eräs viisas mies sanoi kerran: "Tieto on valtaa". LinkedInissä on niin paljon potentiaalia, että ainoa tapa ymmärtää se täysin on ymmärtää sen käyttäjät, ominaisuudet ja toiminnot.

Vuonna 2020 LinkedInin käyttö, rekisteröityminen, sisältö ja sivulla vietetyt tunnit kasvoivat valtavasti. LinkedInistä on tullut nopeasti suosituin ja eniten ihmisiä täynnä oleva foorumi ammattilaisille ympäri maailmaa. Edellisessä karusellissamme: 8 vinkkiä LinkedIn-esiintymisesi parantamiseen, näytimme sinulle, miten optimoit profiilisi ja luot henkilökohtaisen brändisi. Tässä karusellissa esittelemme sinulle oivaltavia LinkedIn-tilastoja vuonna 2020, jotka auttavat sinua suunnittelemaan vuoden 2021 markkinointi- ja liiketoimintastrategioita. 

..

  1. LinkedIn raportoi yli 772 miljoonaa käyttäjää 200 maassa, 50 miljoonaa yritystä. Viisi suurinta maata, joissa on eniten jäseniä, ovat Yhdysvallat (170 miljoonaa jäsentä), Intia (70 miljoonaa jäsentä), Kiina (60 miljoonaa jäsentä), Brasilia (45 miljoonaa jäsentä) ja Yhdistynyt kuningaskunta (29 miljoonaa jäsentä) (lähde: LinkedIn ja Statista)

..

  1. 25-34-vuotiaat on LinkedIn-väestön vallitseva väestöryhmä, jonka osuus on 59,9%. Lokakuussa 2020 LinkedInin käyttäjäkunta oli hieman miesvaltainen, ja naisten osuus käyttäjistä oli vain 42,5% (lähde: Hootsuite/We are social).

..

  1. 90 miljoonaa LinkedIn-käyttäjää ovat korkean tason vaikuttajia. 63 miljoonaa päätöksentekotehtävissä. 17 miljoonaa mielipidevaikuttajaa ja 10 miljoonaa c-tason johtajaa. Ei ihme, että LinkedIn on niin tehokas kanava B2B-markkinoinnille. Jos et ole vielä tehnyt sitä, laadi LinkedIn-strategiat, joilla voit vangita nämä yrityksesi kannalta tärkeät päätöksentekijät (lähde: LinkedIn).

..

  1. Covid-19-pandemian ansiosta oli valtava - LinkedInin käytön lisääntyminen sisällön jakamiseen, verkostoitumiseen ja taitojen kehittämiseen.. LinkedIn raportoi, että LinkedIn Live -videostreamien määrä kasvoi 437% edellisvuodesta, yhteyksien välisten keskustelujen määrä kasvoi 55% edellisvuodesta ja LinkedIn Learning -sisältöä katsottiin 1 miljoona tuntia viikossa (lähde: LinkedIn Learning): LinkedIn).

..

  1. Sisällön kasvusta huolimatta vain 1% käyttäjistä lähettää sisältöä viikoittain. Vaikka 91% johtajista sijoittuu LinkedIniin heidän ykköslähteekseen laadukas ja merkityksellinen sisältö (lähde: LinkedIn).

..

  1. Hubspot havainnoi LinkedInin viral-postauksia ja totesi, että eniten liikennöidyt aiheet alustalla olivat: tiedotusvideot, ohjeet, henkilökohtaiset tarinat, tietoon perustuvat löydöt ja viestit, jotka kyseenalaistavat perinteisen viisauden. Muita merkittäviä sisältöjä olivat henkilökohtaisia epäonnistumisia käsittelevät postaukset, sydäntä lämmittävät tarinat, samaistuttava huumori, kysymyksiä käsittelevät postaukset ja kysy minulta mitä tahansa -postaukset (lähde: Hubspot).

..

  1. Haluatko tietää, mistä ihmiset puhuvat LinkedInissä? Löytäminen Tom on tunnistanut top 20 hashtagit jotka olivat mielettömän suosittuja LinkedInissä, mikä heijastui myös aiheisiin, joista ihmiset ja yritykset olivat eniten kiinnostuneita (lähde: Findingtom).

..

  1. #Innovation - 38,600,000 - 38,600,000
  2. #Mhallinto - 36,000,000
  3. #DigitalMarketing - 27,500,000 - 27,500,000
  4. #Technology - 26,100,000 - 26,100,000
  5. 1TP3Yrittäjyys - 22,700,000
  6. #Markkinointi - 19,900,000
  7. #Socialmedia - 19,700,000
  8. #Branding - 18,100,000
  9. 1TP3Henkilökohtainen kehitys - 14,700,000
  10. 1TP3Kestävyys - 13,200,000
  11. #Travel - 7,000,000
  12. #Fundraising - 5,800,000
  13. #Sales - 5,700,000
  14. #Law - 5,500,000
  15. #Culture - 4,700,000
  16. #Fashion - 4,200,000
  17. #Networking - 3,400,000 - 3,400,000
  18. #Business - 3,300,000
  19. #Health - 2,100,000
  20. #Starinankerronta - 470,000

..

  1. Löydä liiketoiminta- ja sisältöinspiraatioita Omrin listojen avulla. LinkedInin seuratuimmat vaikuttajat (lähde: omr).

..

  1. Bill Gates (Microsoft, toinen perustaja) - 28,1 miljoonaa euroa.
  2. Richard Branson (perustaja, Virgin Group) - 17,33 miljoonaa euroa.
  3. Jeff Weiner (LinkedIn, hallituksen puheenjohtaja) - 10,76 miljoonaa euroa.
  4. Ariana Huffington (Huffington Post, perustaja) - 9,2 miljoonaa euroa.
  5. Satya Nadella (Microsoft, toimitusjohtaja) - 7,95 miljoonaa euroa.
  6. Jack Welch (Jack Welch Management Instituten toimitusjohtaja) - 7,28 miljoonaa euroa.
  7. Mark Cuban (teknologiayrittäjä) - 6,19 miljoonaa euroa
  8. Tony Robbins (kirjailija ja henkilökohtainen valmentaja) - 5,81 miljoonaa euroa.
  9. Deepak Chopra (kirjailija ja Chopra-säätiön perustaja) - 5,73 miljoonaa ihmistä
  10. Daniel Goleman (psykologi ja toimittaja) - 5,46 miljoonaa euroa.

..

  1. 5 eniten kasvavaa toimialaa vuodesta 2020 alkaen (lähde: LinkedIn Sales Navigator: laajennetut hakusuodattimet).

..

  1. Tietotekniikka ja palvelut (20M+)
  2. Vähittäiskauppa (11M+)
  3. Rahoituspalvelut (11M+)
  4. Tietokoneohjelmistot (9M+)
  5. Markkinointi ja mainonta (8M+)

..

  1. 5 eniten kasvavaa toimintoa yrityksessä (lähde: LinkedIn Sales Navigator: laajennetut hakusuodattimet).

..

  1. Operatiiviset toiminnot (60M+) - Tähän tulokseen voivat kuulua C-tason johtajat, toimitusjohtajat ja operatiivisissa tehtävissä työskentelevät henkilöt.
  2. Liiketoiminnan kehittäminen (47M+)
  3. Myynti (34M+)
  4. Koulutus (30M+)
  5. Tekniikka (28M+)

..

Bonus! Mielestämme LinkedInin seuratuimpien henkilöiden luettelo on melko miesvaltainen, joten haluaisimme tuoda naisääniä esiin eri alojen naisvaikuttajien luetteloilla. Ilman erityistä järjestystä:

Katie Mitchell 

Sara Blakely

Virginia Bautista

Chaniqua (Nikki) Ivey

Camille Trent

Mita Mallick

Christine Tao

Carla Harris

Chip Huyen

Deborrah Ashley, MBA

..

Mitä mieltä olet valitsemistamme 10 parhaasta LinkedIn-tilastosta vuoden 2021 strategiaa varten? Seuraa Sisu Digital:tä saadaksesi lisää LinkedIn-numeroita, hakkereita ja optimointia.

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

s-commerce

Mitä sinun on tiedettävä S-kaupasta

Jos E-commerce (EC) on lyhenne sanoista Electronic Commerce (sähköinen kaupankäynti), S-commerce (SC) tarkoittaa Social Media Commerce (sosiaalisen median kaupankäynti) - tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen.

Lue lisää "
fiSuomi

Tässä on lahja sinulle

.
Tilaa uutiskirjeemme