Netflix-efekti - Kuningattaren gambiitti

Netflix kertoi viime viikolla, että "The Queen's Gambit" oli sen tähän mennessä suurin rajoitettu sarja, ja sitä katsoi 62 miljoonaa kotitaloutta maailmanlaajuisesti 28 ensimmäisen päivän aikana. Sitten termi "Netflix-efekti" tai "The Queen's Gambitin vaikutus" on laajalti tunnettu. Jos olet utelias siitä, miten tämä vaikutus vaikuttaa katsojiin, tutustu tähän postaukseen saadaksesi vastaukset!

#sisudigital #NetflixEffect #thequeensgambit #markkinointi #socialmediamarkkinointi #trendit #netflix #socialmedia #v #v

  1. Netflix-efekti - Kuningattaren gambiitti
  2. The Queen's Gambit julkaistiin 23. lokakuuta 2020. 
  3. 28 päivän jälkeen 62 miljoonaa kotitaloutta päätti katsoa ohjelman.
  4. Se on Netflixin tähän mennessä suurin käsikirjoitettu rajoitettu sarja.
  5. Sarja pääsi top 10:een 92 maassa ja sijalle #1 63 maassa.
  6. Romaani on noussut New York Timesin bestseller-listalle 37 vuotta julkaisunsa jälkeen.
  7. Google-haut "Kuinka pelata shakkia" ovat saavuttaneet huippunsa viimeisten 9 vuoden aikana.
  8. Shakinpelaajien määrä chess.comissa on kasvanut 5-kertaiseksi.
  9. Mitä mieltä olet kuningattaren gambiitti-vaikutuksesta?
  10. Jätä kommentti alle ja jaa se kanssamme!

Katso lisää kuningattaren gambiittiefektistä. täällä!

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

Ovatko facebook-mainokset kuollutta sisältöä-markkinointisuppilo

Ovatko B2B Facebook-mainokset kuolleet, ja miten mukautettu sisältömarkkinointisuppilo voi auttaa täyttämään tyhjiön?

Facebook oli ennen loistava optimoimaan kampanjoita oikeiden KPI:iden mukaan valtavan käyttäjätietokantansa ansiosta. ATT:n isku - mitä jää jäljelle B2B-markkinoinnille Facebookissa? Meidän on keskityttävä kestävämpään, tuloshakuisempaan liidien tuottamis- ja konversiostrategiaan. Esittelyssä: Sisältömarkkinoinnin suppilostrategia, joka on optimoitu iOS 14.5:lle.

Lue lisää "

It has come to our attention that some individuals are falsely using our name, Sisu Digital to scam people on Telegram. We want to make it clear that we have no connection with these scammers, nor do we endorse their actions. We do not offer any shady, questionable jobs or hire people for such activities. If you encounter any suspicious activity, report it immediately. We are not responsible for any consequences if you follow the scammers. Be smart and take care of yourself!