6 suosittelumarkkinointistrategiaa sitoutumisen ja konversioluvun lisäämiseksi

Suosittelumarkkinointi on tunnetusti yksi parhaista menetelmistä, joilla startup-yritykset ja pk-yritykset voivat lisätä sitoutumista ja konversiolukua. Dropbox ja Airbnb ovat kaksi suosituinta tapausta suosittelumarkkinoinnissa.

Miten suosittelumarkkinoinnilla on niin uskomaton voima? On kolme keskeistä menestystekijää: yleisö, tietoisuus ja nopeus, jolla se leviää. Näiden perustekijöiden perusteella voit kehittää kunnollisen suosittelumarkkinointisuunnitelman.

Tämä viesti antaa sinulle kuitenkin 8 yksinkertaista esimerkkiä erilaisista markkinointistrategioista, jotka auttavat sinua kehittämään ideoita.

  1. 6 SUOSITTELUMARKKINOINNIN STRATEGIAA
  2. Tarkistetaanpa esimerkit
  3. 1. Suora suosittelu - Saat 30%-alennuksen, jos suosittelet meitä ystävällesi.
  4. 2. Aineellinen suositus: Jaa ne ystäviesi kanssa.
  5. 3. Yhteisön lähete: Sitoudumme lahjoittamaan puolet voitostamme hyväntekeväisyyteen, jos tänään myydään 500 huulipunaa. (#company)
  6. 4. Implisiittinen viittaus: Jos ostat minkä tahansa tuotteemme, saat myös T-paidan, jossa on logomme.
  7. 5. Verkkoarviointi: Jos olet tyytyväinen näihin kenkiin, arvostele meitä 5 tähteä ja arvioi tuotteet verkkosivuillamme.
  8. 6. Sosiaalinen jakaminen: Jaan sen ystävilleni sosiaalisessa mediassa. (#consumer)
  9. Yhteenveto: ►Suora suosittelu ►Kouriintuntuva suosittelu ►Yhteisön suosittelu ►Sisäänkäyvä suosittelu ►Online-arviointi ►Sosiaalinen jakaminen ►Sosiaalinen jakaminen
  10. Seuraa @sisudigital.fi saadaksesi lisää markkinointiuutisia ja sosiaalisen median ammattilaiskikkoja! Jos pidät tästä postauksesta, jaa se ystäviesi kanssa. #referralmarkkinointi

Katso lisää yritysesimerkkejä suosittelumarkkinoinnista täällä!

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

Ovatko facebook-mainokset kuollutta sisältöä-markkinointisuppilo

Ovatko B2B Facebook-mainokset kuolleet, ja miten mukautettu sisältömarkkinointisuppilo voi auttaa täyttämään tyhjiön?

Facebook oli ennen loistava optimoimaan kampanjoita oikeiden KPI:iden mukaan valtavan käyttäjätietokantansa ansiosta. ATT:n isku - mitä jää jäljelle B2B-markkinoinnille Facebookissa? Meidän on keskityttävä kestävämpään, tuloshakuisempaan liidien tuottamis- ja konversiostrategiaan. Esittelyssä: Sisältömarkkinoinnin suppilostrategia, joka on optimoitu iOS 14.5:lle.

Lue lisää "
fiSuomi
social-media-content-ideat

Tässä on lahja sinulle

.
Tilaa uutiskirjeemme