6 suosittelumarkkinointistrategiaa sitoutumisen ja konversioluvun lisäämiseksi

Suosittelumarkkinointi on tunnetusti yksi parhaista menetelmistä, joilla startup-yritykset ja pk-yritykset voivat lisätä sitoutumista ja konversiolukua. Dropbox ja Airbnb ovat kaksi suosituinta tapausta suosittelumarkkinoinnissa.

Miten suosittelumarkkinoinnilla on niin uskomaton voima? On kolme keskeistä menestystekijää: yleisö, tietoisuus ja nopeus, jolla se leviää. Näiden perustekijöiden perusteella voit kehittää kunnollisen suosittelumarkkinointisuunnitelman.

Tämä viesti antaa sinulle kuitenkin 8 yksinkertaista esimerkkiä erilaisista markkinointistrategioista, jotka auttavat sinua kehittämään ideoita.

  1. 6 SUOSITTELUMARKKINOINNIN STRATEGIAA
  2. Tarkistetaanpa esimerkit
  3. 1. Suora suosittelu - Saat 30%-alennuksen, jos suosittelet meitä ystävällesi.
  4. 2. Aineellinen suositus: Jaa ne ystäviesi kanssa.
  5. 3. Yhteisön lähete: Sitoudumme lahjoittamaan puolet voitostamme hyväntekeväisyyteen, jos tänään myydään 500 huulipunaa. (#company)
  6. 4. Implisiittinen viittaus: Jos ostat minkä tahansa tuotteemme, saat myös T-paidan, jossa on logomme.
  7. 5. Verkkoarviointi: Jos olet tyytyväinen näihin kenkiin, arvostele meitä 5 tähteä ja arvioi tuotteet verkkosivuillamme.
  8. 6. Sosiaalinen jakaminen: Jaan sen ystävilleni sosiaalisessa mediassa. (#consumer)
  9. Yhteenveto: ►Suora suosittelu ►Kouriintuntuva suosittelu ►Yhteisön suosittelu ►Sisäänkäyvä suosittelu ►Online-arviointi ►Sosiaalinen jakaminen ►Sosiaalinen jakaminen
  10. Seuraa @sisudigital.fi saadaksesi lisää markkinointiuutisia ja sosiaalisen median ammattilaiskikkoja! Jos pidät tästä postauksesta, jaa se ystäviesi kanssa. #referralmarkkinointi

Katso lisää yritysesimerkkejä suosittelumarkkinoinnista täällä!

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

s-commerce

Mitä sinun on tiedettävä S-kaupasta

Jos E-commerce (EC) on lyhenne sanoista Electronic Commerce (sähköinen kaupankäynti), S-commerce (SC) tarkoittaa Social Media Commerce (sosiaalisen median kaupankäynti) - tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen.

Lue lisää "

It has come to our attention that some individuals are falsely using our name, Sisu Digital to scam people on Telegram. We want to make it clear that we have no connection with these scammers, nor do we endorse their actions. We do not offer any shady, questionable jobs or hire people for such activities. If you encounter any suspicious activity, report it immediately. We are not responsible for any consequences if you follow the scammers. Be smart and take care of yourself!