miten luoda hyvä lead magnet

Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää lyijymagneeteista - Kuinka tehdä hyvä lyijymagneetti + esimerkkejä.

Liidimagneetit ovat erittäin tärkeitä liidien luomisessa, koska ne avaavat tien suoraan viestintään potentiaalisten asiakkaidesi kanssa. Lue aloittelijan oppaamme siitä, miten luoda hyvä leadmagneetti + esimerkkejä.

Ihmiset eivät ole halukkaita jakamaan yhteystietojaan, elleivät he saa siitä jotain hyötyä. Tässä kohtaa lyijymagneetit tulevat kuvaan. Liidimagneetit lisäävät todistetusti johtolähtötoimintojesi konversioastetta.

Ne eivät kuitenkaan takaa myyntiä, sillä se riippuu myös siitä, minkä tyyppisen liidimagneetin teet ja missä vaiheessa ostopolkua mahdollisuutesi ovat.

Leadmagneetin tarkoituksena on saada yhteydenottoja, kasvattaa sähköpostilistaa, kouluttaa ja hoitaa potentiaalisia asiakkaita. Jotta kun he ovat valmiita ostamaan, yrityksesi on ykkösvalinta..

1. Mikä on lyijymagneetti?

Liidimagneetti on erikoistarjous, jonka annat ilmaiseksi vastineeksi yhteystiedoista. Käyttämällä lyijymagneetteja yritykset saavat potentiaalisilta asiakkailta arvokkaita tietoja, kuten heidän nimensä, sähköpostiosoitteensa, tittelinsä, yrityksensä, toimialansa ja muita hyödyllisiä tietoja. Lomake, jossa kysytään näitä tietoja, toimii porttina, joka suodattaa sisällöllesi törmäävät ihmiset.

Liidimagneetit eivät ole paras työkalu, jos haluat rakentaa brändin tunnettuutta, koska rajoitat sellaisten ihmisten lukumäärää, jotka eivät halua jakaa tietojaan. Ne ovat kuitenkin täydellisiä liidien luomiseen, koska saat kerättyä yhteydenottoja.

Mistä tahansa voi tulla liidimagneetti, jos se tarjoaa tarpeeksi arvoa. On olemassa erityyppisiä lyijymagneetteja, kuten ladattavaa sisältöä, ilmaista konsultaatiota, tuote-esittelyä ja jopa viihdyttäviä lyijymagneetteja.

Ladattava sisältö: sisällön päivitys, pdf-versio blogeistasi, ebook, opas, malli, tarkistuslista, työkalupakki, resurssilista, huijauslista, kalenteri, tulostettava, infografiikka, tapaustutkimukset, toimialaraportti, ilmainen tapahtumatallenne jne.

Ilmainen kuuleminen: ilmainen valmennustilaisuus, webinaari, ilmaisia lainauksia jne.

Tuotteen demo: sovelluksen lataaminen, ilmainen kokeiluversio, rajoitettu premium-jäsenyys, ilmaiset teksti- ja ääninäytteet, tuoteopastus jne.

Viihde: tietokilpailu, haaste, kysely, lahjakortti, kuponkeja jne.

Markkinoiden kyllästyessä monien ihmisten tiedoista kilpailevien lyijymagneettien kanssa markkinoijien on löydettävä keino innovoida. Älä rajoitu tyypilliseen leadmagneettiin, vaan tarvitset vain yhden, joka tuo esiin tuotteesi tai palvelusi tarjoaman arvon ja kiinnittää asiakkaan huomion.

2. Tunnista lyijymagneettisi arvolupaus.

2.1 Asiakaspersoona

Ennen kuin mietit, minkälainen lyijymagneetti on hyvä yrityksellesi, sinun on tiedettävä, kenelle teet sen. Paras tapa aloittaa on aloittaa asiakkaastasi. Vaikka sinulla olisi B2B-asiakkaita, myyt silti ihmisille, joilla on omat motiivinsa ja tarpeensa. 

Asiakkaasi ei ole pelkästään 10 työntekijän teknologia-alan startup-yritys. Sen ympärillä on päättäjiä, vaikuttajia ja muita sidosryhmiä. Kenelle sinä myyt?

Kaiva hieman syvemmälle ja yritä ymmärtää, mitä potentiaaliset asiakkaasi haluavat saavuttaa ja mikä estää heitä tekemästä sitä. Vasta kun sinulla on tämä tieto, voit todella tietää, mitä arvoa leadmagneettisi voi tarjota.

Tässä kohtaa ostajapersoona tulee tarpeeseen. Se edustaa asiakasryhmää, jolla on yhteiset arvot, tarpeet ja pullonkaulat. Nämä ovat tietoja, joita asiakaspersoonalla pitäisi olla:

  • Ikä
  • Sukupuoli
  • Työ
  • Arvo
  • Tarvitsee
  • Tavoitteet ja motiivit
  • Pullonkaulat
  • Käyttäytymismallit

2.2 Arvolupaus

Ole hyvin tarkka siitä, mitä tarjoat: mitä ongelmia ratkaiset ja miten ratkaiset ne.

Yksi nopea voitto: Ongelmat ovat yleensä monimutkaisia, eikä niitä voida ratkaista yhdellä ainoalla sisällöllä. Niiden ratkaiseminen edellyttää useita eri vaiheita, jatkuvaa uuden tiedon hankkimista ja erilaisten työkalujen tukea. Jos lyijymagneettisi yrittää ratkaista kaikki nämä ongelmat kerralla, se voi helposti hämmentää lukijoita liiallisella tietomäärällä.

Tee siitä helposti nautittavaa. Joskus pieni voitto riittää. Näin voit myös tarjota erilaisia lyijymagneetteja, rakentaa luottamusta ja auttaa potentiaalisia asiakkaitasi siirtymään asiakaspolun seuraaviin vaiheisiin.

Ratkaise yksi tärkeä ongelma: tärkeä ongelma on se, että joihin ihmiset ovat valmiita käyttämään rahaa. Tutustu kilpailijoihin nähdäksesi, mitä he tarjoavat, varjoyhteisöihin tai markkinapaikkoihin, joissa mahdollisuutesi käyttävät aikaansa ja rahaa. Saat pian selville, mistä ihmiset puhuvat ja mikä vastaa heidän tarpeitaan. 

Oikea-aikainen sisältö: kun jokin on trendikäs, sinun on parasta saada se kiinni. Esimerkiksi sinkkupäivää ei ole aina vietetty maailmanlaajuisesti. Mutta sen jälkeen kun Alibaban myynti on ylittänyt $74,1 miljardia, monet kansainväliset vähittäiskauppiaat haluavat hypätä kelkkaan. Miksi et kokeilisi lyijymagneettia, jossa analysoidaan tätä menestystä ja jaetaan strategiaa sinkkupäivää varten ensi vuonna? Kupongit ovat myös hyvä lyijymagneetti näihin tilaisuuksiin.

3. Leadmagneetin suunnittelu

3.1 Millainen leadmagneetti on hyvä yrityksellesi?

Vastaus on: riippuu asiakkaistasi ja siitä, missä vaiheessa asiakaspolkua he ovat. Asiakkaan elinkaaren eri vaiheet edellyttävät erityyppisiä lyijymagneetteja.

Tietoisuus: Tässä vaiheessa useimmat yritykset eivät halua, että niiden sisältöön liitetään portti, koska se rajoittaa katsojamääriä. Liidimagneetin käyttäminen voi kuitenkin auttaa suodattamaan katsojia, jolloin tiedät tarkalleen, millainen kohdeyleisö sinulla on. 

Koulutukselliset liidimagneetit, kuten podcastit, infografiikat ja whitepaperit, auttavat yrityksiä tunnistamaan ongelmansa ja rakentamaan brändinsä uskottavuutta.

Harkinta: potentiaaliset asiakkaat alkavat tunnustaa brändisi auktoriteetin ja pitävät tuotteitasi ratkaisuna ongelmiinsa. He myös keskustelevat kilpailijoidesi kanssa ja tekevät vertailuja.

Lisätietoa tarjoavat liidimagneetit, kuten webinaarit tai tapaustutkimukset, ovat hyödyllisiä, kun haluat esitellä tuotteesi potentiaalisille asiakkaille. Tämäntyyppisen sisällön avulla brändisi voi keskustella potentiaalisten asiakkaiden kanssa, ymmärtää heidän tarpeitaan ja kertoa lisää tuotteestasi tai palvelustasi.

Päätös: lyijymagneetteja, jotka käynnistävät toimia kuten ilmainen konsultointi, ilmaiset kokeilujaksot ja tuote-esittelyt ovat tehokkaita keinoja, joiden tarkoituksena on saada potentiaalinen asiakkaasi ostoprosessin loppusuoralle.

Kun tiedät, missä vaiheessa asiakasmatkasi on, on aika miettiä, miten voit esitellä ratkaisusi. 

Hyödynnä vahvuuksiasi: jos olet hyvä puhumaan, tee video tai järjestä webinaari. Jos hallitset graafisen suunnittelun paremmin, välitä viestisi sen sijaan visuaalisten keinojen avulla. Liidimagneetin ei aina tarvitse olla tekstimuotoinen. 

3.2 CTA

Lyijymagneettien kohdalla painike-CTA:t ovat osoittautuneet tehokkaammiksi kuin linkki-CTA:t. 

Tee siitä rohkea ja erottuva.

Otetaan esimerkiksi Dropbox. Marginaalit painikkeen ympärillä ovat tarpeeksi suuret, jotta se ei hämää silmiäsi. Painike on sininen valkoisen taustan päällä, ja siihen liittyy pieni määrä mustaa tekstiä, joten tiedät vaistomaisesti, mihin katsoa. CTA:n pitäisi kiinnittää katsojien huomio heti.

Ostopolun loppupäässä oleville mahdollisuuksille kannattaa olla oma CTA, joka herättää kiireen tunnetta tai pelkoa siitä, että jää paitsi.. Sisällytä esimerkiksi CTA-kohtaan aikasidonnainen alennus tai rajoitettu tarjous.

Opi kirjoittamaan parempia markkinointikopioita ja CTA:ita käyttämällä meidän copywriting-tekniikat: miten luoda tehokkaita markkinointikopioita.

Testaa CTA-painikkeita A/B-testein: Kokeile eri väriyhdistelmiä, muotoja, lauseita tai CTA-kohtien sijaintia.. Esimerkiksi testaamalla CTA-kohteita ContentVerse oppi, että pyöristetty laatikko konvertoi paremmin kuin neliön muotoinen laatikko. Jos et ole kokenut A/B-testaaja, testaa vain yhtä muuttujaa kerrallaan. Näin tiedät, mikä muuttuja vaikuttaa konversioasteeseen.

Käytä lämpökarttaa: Käytä A/B-testauksen ohella lämpökarttaa. tunnistaa millä sivustojen alueilla katsojat viipyvät, heidän toimintansa ja klikkaustottumuksensa.. Kun sinulla on tämä tieto, sijoita lyijymagneettisi verkkosivustosi "kuumiin" paikkoihin. Tätä varten voit kokeilla Microsoft Claritya.

Ponnahdusikkunasta poistumisen käyttäminen: yksi parhaista tavoista näyttää lyijymagneetti on itse asiassa käyttämällä exit pop-up. Se toimii vielä paremmin, kun lyijymagneetti on erittäin merkityksellinen blogin kannalta. Voisit asettaa sen niin, että leadmagneetti on kuin blogisi osa 2 - edistyneempi sisältö, jonka katsojat voivat ladata, jos he haluavat jatkaa oppimista. Tai se voisi olla myös lisäarvoa tuovaa sisältöä, kuten tarkistuslista tai malli, joka on merkityksellinen blogisi kannalta.

3.3 Suunnittelu

Sisältö on kuningas. Mutta vaikka sisältö olisi kuinka hyvää, sotkuinen suunnittelu voi saada lukijasi menettämään mielenkiintonsa. Itse asiassa, jos lyijymagneettisi kansi on houkutteleva, se saattaa saada enemmän latauksia tai rekisteröintejä.

Tekstipainotteisissa lyijymagneeteissa, kuten e-kirjassa, oppaassa tai blogin pdf-versiossa, ei välttämättä tarvita hienoa ulkoasua. Mutta visuaalisissa liidimagneeteissa, kuten malleissa ja infografiikoissa, tarvitset sopivan tavan esittää ne. Se riippuu myös brändistäsi, jos yrityksesi on suunnittelutalo, on ehdottoman suositeltavaa, että magneetin visuaalinen ilme pysyy brändin mukaisena.

Kaksi ilmaista työkalua, joita voimme suositella sinulle, ovat seuraavat Canva ja Smartmockup

Canva - Piristä sisältöäsi 

Vaikka alustalta puuttuu kattavia ja kehittyneitä ominaisuuksia suunnittelua varten, sen tarjoaa laajan kokoelman malleja, kuvakkeita ja valokuvia.. Canva on yksinkertainen ja helppokäyttöinen. Se on täydellinen työkalu suunnittelun aloittelijoille, jotka haluavat harjoitella visuaalista lukutaitoa, tai kiireisille yksinyrittäjille, jotka haluavat vain saada tuotteensa esille.

Smartmockups - Luo kansi lyijymagneetillesi

Jos Canvaa käytetään sisällön piristämiseen, Smartmockups luo nimensä mukaisesti mockuppeja puolestasi. Olet varmasti nähnyt lyijymagneetin, joka on suunniteltu näyttämään kirjalta, vaikka sen sisältö on työkaluluettelo tai toimialaraportti. Arviomme mukaan tämä luultavasti auttaa lisätä leadmagneetin uskottavuutta koska kirjoja on aina pidetty luotettavana tietolähteenä.

4. Leadmagneetin toimittaminen

Leadmagneetin toimittamisen perusvaiheisiin kuuluvat:

  1. Laskeutumissivu 
  2. Kiitos-sivu
  3. Sähköpostiin lähetetty Leadmagneetti / Tervetuloa sähköpostiin
  4. Seuraa sähköposteja yhteydenottosi hoitamiseksi

4.1 Laskeutumissivu/lomake

Laskeutumissivun perusrakenne on seuraava: lyhyt esittely leadmagneetista ja lomake. Joissakin yrityksissä on myös sisällysluettelo, joka antaa esimakua siitä, mitä ihmiset ovat lataamassa. Jotkut menevät vielä pidemmälle ja sisällyttävät yritystään koskevan Tietoa meistä -osion. 

Riippumatta siitä, mitä laitat aloitussivullesi, muoto on tärkein elementti. Lomakkeiden avulla saat tietoa liidistäsi. Peruslomakkeissa kysytään yleensä tietoja, kuten nimi, sähköpostiosoite ja yritys.

Mitä enemmän kysyt, sitä enemmän opit asiakkaistasi. Tähän liittyy kuitenkin riski, ja se kannattaa tehdä vain, jos tiedät, että sisältösi on tarpeeksi arvokasta. 

Tarvitsetko laskeutumissivun tulevaa tuotelanseerausta varten? Sisu Digital tarjoaa verkkosuunnittelupalvelut laskeutumissivuille, yksisivuisille verkkosivustoille ja monisivuisille verkkosivustoille.

Etkö näe, mikä sopii yrityksellesi? Kehitämme myös yrityksesi tarpeisiin räätälöityjä verkkosivustoja.

Mukauta lomake verkkosivustosi kävijöiden ja heidän ominaisuuksiensa mukaan. Emme voi erityisesti suositella mukautuksia, koska emme tiedä, millaisia työkaluja käytät aloitussivujen luomiseen, mutta voimme ehdottaa:

  • Esitä lomakekentät toistuville kävijöille - vältä toistuvaa lomakkeen täyttämistä.
  • Dynaamiset lomakkeet laitteiden, sijainnin ja elinkaaren vaiheiden mukaan - maksimoi verkkosivustosi kävijöiden käyttökokemus ja opi heistä uusia asioita.
  • Verkon personointi - näytä jokaiselle kävijälle juuri hänelle sopiva sisältö ja viesti.

Lomakkeiden määrittäminen on muutakin kuin sen päättäminen, mitä tietoja kysytään. Kyse on myös automatisoinnista, joka tapahtuu sen jälkeen, kun sivuston kävijät ovat täyttäneet lomakkeen. Haluatko esimerkiksi ohjata heidät kiitos-sivulle vai lähettää heidän yhteystietonsa tietokantaan? 

On tärkeää miettiä, miten haluat ottaa yhteyttä potentiaalisiin asiakkaisiisi sen jälkeen, kun he ovat saaneet sisältösi.

4.2 Määritä markkinoinnin automaatiokampanja

Kun olet käynnistänyt lyijymagneettikampanjan ja yhteydenotot alkavat virrata, tilanne voi muuttua hektiseksi. Siksi sinun täytyy kuvitella matka, jonka he kulkevat saatuaan sisältösi, ennen kuin käynnistät kampanjan. 

Nämä ovat asioita, joita sinun on mietittävä:

  • Minne yhteystietosi menevät? (mihin tallennat tietokantasi, tai jos käytät markkinoinnin automaatiotyökalua, mihin luetteloon heidät lisätään).
  • Mitä haluat tehdä näillä yhteyksillä? (Otatko heidät mukaan lead-markkinointiautomaatioon, lähetätkö myyntiedustajan seuraamaan tilannetta?).
  • Millaista sisältöä he haluaisivat saada, jotta yrityksesi pysyisi merkityksellisenä?
  • Millaisia seurantasähköposteja aiot lähettää? Kuinka monta aiot lähettää?

Jos käytät edistynyttä markkinoinnin automaatiotyökalua, kuten ActiveCampaignia tai Hubspotia, voit tehdä miljoonia automaatioita. Parasta on kuitenkin pitää se yksinkertaisena. Mitä monimutkaisempi järjestelmäsi on, sitä todennäköisemmin mokaat. 

Testaa automaatio aina ennen sen aktivointia.

Sisu Digital:n osalta olemme pitäneet lead-nurturing-kampanjamme melko suoraviivaisena.

  1. Ensin lähetimme heille kiitossähköpostin sekä heidän pyytämänsä lyijymagneetin.
  1. Kaksi päivää myöhemmin esittelemme heille toisen leadmagneetin tai ilmaisia resursseja, joita meillä on käytössämme.
  1. Kaksi päivää sen jälkeen lähetämme heille joitakin blogikirjoituksia, jotka ovat mielestämme hyödyllisiä ja merkityksellisiä heidän kannaltaan.
  1. Kampanjan kahden viimeisen päivän aikana pyydämme heitä liittymään uutiskirjeeseemme. Jos he eivät tee niin tai jos he eivät vastaa, lopetamme sähköpostien lähettämisen.
  1. Kun he liittyvät uutiskirjeeseemme, automaatio käynnistyy ja lisää heidät automaattisesti sähköpostilistallemme.
  1. Tämän jälkeen tilaajamme osallistuvat RSS-syötekampanjaan, joka ilmoittaa heille aina, kun uusi blogikirjoitus lisätään viikoittain. 

Haluaisit ajoittaa sähköpostiautomaatiosi tehokkaasti. Älä lähetä mahdollisillesi liian monta sähköpostia lyhyen ajan sisällä, koska se on roskapostia ja aiheuttaa ärsytystä. Älä myöskään viivyttele liian kauan, koska haluat olla heidän kanssaan tekemisissä niin kauan kuin he vielä muistavat sinut.

4.3 Edistäminen

Sisältömarkkinointi on 20% sisältöä ja 80% markkinointia. Sisältösi on kultakaivos, ja jos et ryhdy toimiin sen edistämiseksi, tuhlaat hyvää sisältöä. 

Yleisön, kilpailijoiden ja arvolupauksen tunnistaminen on tärkeää paitsi lyijymagneetin suunnittelemiseksi myös sen varmistamiseksi, että se päätyy oikealle henkilölle. Kun tiedät, missä kohdeyleisösi käy, tiedät, mihin kanaviin sinun on keskityttävä panostuksen, ajan ja budjetin suhteen.

Orgaaniset tavat levittää leadmagneettisi ovat: 

  • Sosiaalisen median kanavat - julkaise se yrityksesi sivulla, henkilökohtaisella sivulla ja kannusta työntekijöitäsi jakamaan se myös omissa kanavissaan.
  • Lisää se sähköpostiosoite, kirjailijan bio, LinkedIn-profiili, ja muut sosiaaliset profiilit.
  • Sisällön päivitys blogikirjoituksen - etsi hyvin toimiva blogikirjoitus, joka on merkityksellinen, ja liitä siihen ponnahdusikkunana leadmagneettisi.
  • Tarjoa sitä ilmaisina sopivissa Facebook- ja LinkedIn-ryhmissä - etsi aktiivisia ryhmiä, joissa on paljon kohderyhmääsi.
  • Mainosta sitä omalle sähköpostilista/tilaajat.
  • Tarjoa se lahjaksi yleisöllesi puheesi aikana 
  • Eri paikoissa verkkosivustollasi - sivupalkki, alatunniste, ponnahdusikkuna, resurssisivu jne.
  • Aina kun mahdollista, linkitä lyijymagneettisi koko sisältöön, kuten blogikirjoituksiin tai muita lyijymagneetteja.

Samaan aikaan voit mainostaa leadmagneettisi ei-orgaanisesti.

  • Kylmä sähköposti
  • Sosiaalisen median mainokset
  • LinkedIn-mainokset
  • LinkedIn-kontaktointi
  • Google-mainokset

5. Konversioseuranta

Kun olet levittänyt lyijymagneettisi kaikkialle internetiin, tiedätkö, miten seurata saamaasi valtavaa liikennettä? 

Google Analytics ei itsessään aina määrittele liikennelähteitä ja -välineitä oikein, joten UTM-parametrit ovat tässä kohtaa avuksi. 

UTM-parametrit ovat erityisiä koodeja, jotka lisätään URL-osoitteeseesi, jotta verkkosivuston liikennettä voidaan seurata sen alkuperästä. UTM-koodit voivat seurata 5 asiaa:

Lähde: mikä verkkosivusto lähettää sinulle liikennettä - Facebook, LinkedIn ja kaikki muut verkkosivustot, joilla jaat leadmagneettisi.

Esimerkki: utm_source=Google

Medium: miten liikenne päätyy verkkosivustollesi - postitse, ppc:llä, sähköpostitse jne.

Esimerkki: utm_medium=email

Kampanjan nimi: seurata yhden kampanjan osana sijoitettuja promootiolinkkejä.

Esimerkki: utm_campaign=valentinesday

Sisältö: seurata linkkejä, jotka tulevat samasta lähteestä tai samasta välineestä. Näin voidaan esimerkiksi erottaa toisistaan kaksi erityyppistä mainosta, jotka toimivat LinkedInissä, tai kaksi samalla sivulla olevaa linkkiä, kuten sivupalkin tai alatunnisteen linkki.

Esimerkkejä: utm_content=textads tai utm_content=sponsoredcontent.

Termi: seurata avainsanoja, joista olet maksanut.

Esimerkki: utm_term=web+design+agentuuri

TässäNäin voit määrittää sen.

Parhaat käytännöt: 

  • Dokumentoi UTM-koodit taulukkolaskentaohjelmaan. jotta voit helposti järjestää ja seurata niitä. 
  • Luo nimeämiskäytäntö jotta UTM-koodisi ovat yhdenmukaisia konversioseurantaa varten. Voit esimerkiksi luoda kaksoiskappaleen, jos et määritä koodin pienen tai ison kirjaimen käyttöä.
  • UTM-koodit näkyvät yleisöllesi, joten älä käytä koodeja, joita et halua heidän näkevän. Tämän jälkeen lyhennä linkit bit.ly jotta se olisi paremmin esillä jaettavissa. Liian pitkät linkit voivat vaikuttaa roskapostilta ja epäammattimaisilta.

6. Tee oma lyijymagneettisi

Olemme jakaneet tietämyksemme siitä, miten tehdä tehokas lyijymagneetti, oletko sinä valmis tekemään omasi? Näyttämämme prosessi saattaa vaikuttaa pelottavalta, mutta se on helpompaa, kun pääset alkuun askel askeleelta.

Pidä mielessä, että saattaa kestää kokonaisen kuukauden saada leadmagneettisi käyttöön, joten anna itsellesi ja tiimillesi hieman puskuriaikaa oppia ja soveltaa tietojaan.

Eikö sinulla ole tarpeeksi aikaa tai työvoimaa asioiden hoitamiseen? Mikset antaisi Sisu Digital auttaako hän sinua asentamaan sen? Tarjoamme digitaaliset ratkaisut jotka auttavat yritystäsi kasvamaan ja saamaan lisää asiakkaita.

Tilaa Sisu Digital lisää lyijymagneetti vinkkejä, digitaalisen markkinoinnin tietoa, ja liiketoiminnan oivalluksia.

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

Rakenna korkean konvertoivan laskeutumissivun 10 helppoa vaihetta.

Rakenna korkean konvertoivan laskeutumissivun 10 helppoa vaihetta.

Laskeutumissivut lisäävät liikennettä verkkosivustollesi, rakentavat brändiäsi ja parantavat hakukoneoptimointia. Voit helposti sisällyttää sen onnistuneeseen PPC-strategiaan. Yli 68% B2B-yrityksillä on korkean konvertointikyvyn omaava sivu, jonka avulla ne voivat hankkia johtolankoja konversiota varten. Rakenna korkean konvertoivan laskeutumissivun näiden 10 helpon vaiheen avulla.

Lue lisää "
fiSuomi
social-media-content-ideat

Tässä on lahja sinulle

.
Tilaa uutiskirjeemme