5 LinkedInin B2B-sisältöideaa, jotka myyvät brändisi *kovaa*.

5 mehukasta LinkedInin B2B-sisältöideaa, jotka myyvät brändiäsi *kovasti* ja tuovat sinut lähemmäs ihmisiä, joilla on merkitystä.

B2B-brändin myyminen on yhtä tärkeää kuin tuotteen tai palvelun myyminen.

Yli 760 miljoonaa profiileja maailmanlaajuisesti, 90 miljoonaa LinkedIn-käyttäjää on ylemmän tason vaikuttajia ja 63 miljoonaa on päätöksentekotehtävissä. Tämä voi tarkoittaa vain kahta asiaa:

  1. On tärkeää, että B2B jättää jäljen näiden ihmisten levottomaan mieleen.
  2. Kilpailu on todellista LinkedInissä - ja tiedän, että muut yritykset eivät pysy toimettomina.

Hyvä on, hyvä on. Tiedän, että minun on parannettava peliäni. Onko ideoita?

Sisältösi on aseesi.

giphy 1 muokattu
Myy brändiäsi *kovasti* tuoreella, luovalla LinkedIn-sisällöllä.

Siinä on 5 mehukasta LinkedInin B2B-sisältöideaa, jotka ovat myy brändiäsi *kovaa*, ja saada sinut lähempänä ihmisiä, joilla on merkitystä.

Meillä on myös tämä toimiva opas B2B-yrityksille LinkedInin liidien tuottamisen hyödyntäminen vuonna 2021. Älä missaa tilaisuutta parantaa LinkedIn-konversioastetta!

Tarvitsetko räätälöityä markkinointikampanjaa kasvavalle B2B-yrityksellesi? Ota yhteyttä täällä järjestää konsultaation, tai liittyä sähköpostilistalle saadaksesi lisää tämän kaltaisia markkinointikultaa (varattu yksinomaan niille, jotka haluavat kasvaa, optimoida ja päivittää.)

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

s-commerce

Mitä sinun on tiedettävä S-kaupasta

Jos E-commerce (EC) on lyhenne sanoista Electronic Commerce (sähköinen kaupankäynti), S-commerce (SC) tarkoittaa Social Media Commerce (sosiaalisen median kaupankäynti) - tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen.

Lue lisää "