Sälja ditt B2B-varumärke är lika viktigt som att sälja din produkt eller tjänst.
Av mer än 760 miljoner euro profiler världen över, 90 miljoner LinkedIn-användare är inflytelserika personer på högre nivå och 63 miljoner har beslutsfattande positioner. Det kan bara betyda två saker:
- Det är viktigt att din B2B lämnar ett avtryck i dessa människors rastlösa sinne.
- Konkurrensen är stor på LinkedIn - och jag vet att de andra företagen inte är sysslolösa.
Okej, okej. Jag vet att jag måste höja mitt spel. Har du någon idé?
Ditt innehåll är ditt vapen.
Där har du 5 saftiga idéer för B2B-innehåll på LinkedIn som sälja ditt varumärke *hårt*, och få dig närmare de människor som är viktiga.
Vi har också följande en handlingsbaserad vägledning för B2B-företag att dra nytta av LinkedIns leadsgenerering år 2021. Missa inte chansen att förbättra din LinkedIn-konverteringsgrad!
Behöver du en skräddarsydd marknadsföringskampanj för din växande B2B? Kontakta oss här för att boka en konsultation, eller gå med i vår e-postlista för att få fler marknadsföringsguld som detta (reserverad enbart för dem som vill växa, optimera och uppgradera.)