En kärleksaffär mellan försäljning och marknadsföring

Försäljning och marknadsföring existerar parallellt, men de arbetar inte alltid tillsammans. På Alla hjärtans dag kan du skapa en kärlekshistoria mellan sälj- och marknadsföringsteamen för att uppmuntra samarbete och maximera affärsresultaten.

Dela det här inlägget

Dela på linkedin
Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på email

Gillade du den här artikeln?

Vi har mycket mer! Anmäl dig till vår e-postlista och få de senaste nyheterna och artiklarna direkt till din inkorg varje vecka.

Fler inlägg

Bygg en landningssida med hög konverteringsgrad i 10 enkla steg

Bygg en landningssida med hög konverteringsgrad i 10 enkla steg

Landningssidor leder till trafik till din webbplats, bygger upp ditt varumärke och förbättrar SEO. Du kan enkelt integrera dem i en framgångsrik PPC-strategi. Mer än 68% av B2B-företagen har en sida med hög konverteringsgrad för att hitta leads för konvertering. Bygg en högkonverterande landningssida med de här 10 enkla stegen.

Läs mer "
cold_email_featured_replaced

Steg-för-steg-guide för en kall e-postkampanj

E-postmarknadsföring är ett av de mest produktiva verktygen för att utveckla ditt företag. Det är gratis, personligt och direkt. Om du kämpar eller vill lära dig mer om en kall e-postkampanj har du kommit till rätt ställe där du kan hitta ditt svar grundligt.

Läs mer "
sv_SESvenska

Här är en gåva till dig

.
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev