5 LinkedInin B2B-sisältöideaa, jotka myyvät brändisi *kovaa*.

5 mehukasta LinkedInin B2B-sisältöideaa, jotka myyvät brändiäsi *kovasti* ja tuovat sinut lähemmäs ihmisiä, joilla on merkitystä.

B2B-brändin myyminen on yhtä tärkeää kuin tuotteen tai palvelun myyminen.

Yli 760 miljoonaa profiileja maailmanlaajuisesti, 90 miljoonaa LinkedIn-käyttäjää on ylemmän tason vaikuttajia ja 63 miljoonaa on päätöksentekotehtävissä. Tämä voi tarkoittaa vain kahta asiaa:

  1. On tärkeää, että B2B jättää jäljen näiden ihmisten levottomaan mieleen.
  2. Kilpailu on todellista LinkedInissä - ja tiedän, että muut yritykset eivät pysy toimettomina.

Hyvä on, hyvä on. Tiedän, että minun on parannettava peliäni. Onko ideoita?

Sisältösi on aseesi.

giphy 1 muokattu
Myy brändiäsi *kovasti* tuoreella, luovalla LinkedIn-sisällöllä.

Siinä on 5 mehukasta LinkedInin B2B-sisältöideaa, jotka ovat myy brändiäsi *kovaa*, ja saada sinut lähempänä ihmisiä, joilla on merkitystä.

Meillä on myös tämä toimiva opas B2B-yrityksille LinkedInin liidien tuottamisen hyödyntäminen vuonna 2021. Älä missaa tilaisuutta parantaa LinkedIn-konversioastetta!

Tarvitsetko räätälöityä markkinointikampanjaa kasvavalle B2B-yrityksellesi? Ota yhteyttä täällä järjestää konsultaation, tai liittyä sähköpostilistalle saadaksesi lisää tämän kaltaisia markkinointikultaa (varattu yksinomaan niille, jotka haluavat kasvaa, optimoida ja päivittää.)

Jaa tämä viesti

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

Ovatko facebook-mainokset kuollutta sisältöä-markkinointisuppilo

Ovatko B2B Facebook-mainokset kuolleet, ja miten mukautettu sisältömarkkinointisuppilo voi auttaa täyttämään tyhjiön?

Facebook oli ennen loistava optimoimaan kampanjoita oikeiden KPI:iden mukaan valtavan käyttäjätietokantansa ansiosta. ATT:n isku - mitä jää jäljelle B2B-markkinoinnille Facebookissa? Meidän on keskityttävä kestävämpään, tuloshakuisempaan liidien tuottamis- ja konversiostrategiaan. Esittelyssä: Sisältömarkkinoinnin suppilostrategia, joka on optimoitu iOS 14.5:lle.

Lue lisää "

It has come to our attention that some individuals are falsely using our name, Sisu Digital to scam people on Telegram. We want to make it clear that we have no connection with these scammers, nor do we endorse their actions. We do not offer any shady, questionable jobs or hire people for such activities. If you encounter any suspicious activity, report it immediately. We are not responsible for any consequences if you follow the scammers. Be smart and take care of yourself!