Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the elementor domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/sisudigital/htdocs/sisudigital.fi/wp-includes/functions.php on line 6114
The rise of User Generated Content | Sisu Digital

Käyttäjien tuottaman sisällön yleistyminen

Käyttäjien luoma sisältö (User Generated Content, UGC) määritellään yksinkertaisesti kaikenlaiseksi käyttäjien tai "tavallisten ihmisten" luomaksi sisällöksi. UGC:tä sovellettiin markkinoinnissa yli 15 vuotta sitten, mutta TikTokin, Kojin ja Instagram Reelin nousu on nostanut UGC:n uudelle tasolle. Jotkin yritykset odottavat, että remixaukseen ja brändin sitouttamiseen on enemmän mahdollisuuksia, kun uudet käyttäjät voivat luoda erinomaista sisältöä.

Käyttäjien luoma sisältö on vasta alkanut, ja se on lupaava skenaario, kun brändit tarjoavat käyttäjille malleja ja työkaluja sisällön luomiseen tai kun niitä kutsutaan yhteistuotannoksi. Sosiaalisen median alustojen nopean kehityksen perusteella käyttäjien kysyntään vastataan ja kilpailijat kasvavat.

Tässä artikkelissa on joitakin keskeisiä tilastoja UGC:stä vuosina 2020 ja 2021 sekä hyödyllisiä johtopäätöksiä. Tutustu siihen!

1. Käyttäjien tuottaman sisällön yleistyminen.
2. Käyttäjien luoma sisältö (User-Generated Content, UGC) on kaikenlaista "oikeiden ihmisten" luomaa sisältöä.
3. Yli 86% yrityksistä käyttää nykyään käyttäjien tuottamaa sisältöä markkinoinnissa.
4. UGC:n tulevaisuuden suuntaukset: 3D-pelit, videot, AR ja VR.
5. GoPron YouTube-tili on täynnä kuluttajien kuvaamia videoita.
6. Gen Z -kuluttajat muodostavat 41% TikTokin yhteisöstä.
7. Käyttäjien tuottamaan sisältöön perustuvat mainokset saavat 4 kertaa enemmän mainoksia.
8. Takeaways:
1. Tarjoa käyttäjille asianmukaiset varat.
2. Jatka yhteydenpitoa luojien kanssa.
3. Huolehdi sosiaalisen median kanavista.
4. Seuraa UGC:n toimintaa.
9. Onko yrityksesi jo soveltanut käyttäjälähtöisen sisällön muotoja? 10. Jätä kommentti tämän viestin alle.
10. Seuraa sisudigital.fi:tä saadaksesi lisää markkinointiuutisia ja sosiaalisen median trendejä! Katso koko blogi täällä!

Jaa tämä viesti

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä

Copywriting 101 - powerful marketing copy

Miten luoda tehokkaita markkinointikopioita + esimerkkejä.

Kirjoititpa sitten mainostekstiä, verkkosivujen sisältöä, myyntipuheenvuoroa tai kylmää sähköpostia, tarkoituksesi on myydä. Tekstinkirjoittaminen on tärkeää riippumatta siitä, mitä liiketoiminta-aluetta hoidat. Opi luomaan tehokkaita markkinointikopioita copywritingin aloittelijan oppaamme avulla.

Lue lisää "
s-commerce

Mitä sinun on tiedettävä S-kaupasta

Jos E-commerce (EC) on lyhenne sanoista Electronic Commerce (sähköinen kaupankäynti), S-commerce (SC) tarkoittaa Social Media Commerce (sosiaalisen median kaupankäynti) - tavaroiden ja palveluiden ostaminen ja myyminen.

Lue lisää "

It has come to our attention that some individuals are falsely using our name, Sisu Digital to scam people on Telegram. We want to make it clear that we have no connection with these scammers, nor do we endorse their actions. We do not offer any shady, questionable jobs or hire people for such activities. If you encounter any suspicious activity, report it immediately. We are not responsible for any consequences if you follow the scammers. Be smart and take care of yourself!