Maksimoi Lead Generation tehokkaalla sisältömarkkinoinnilla

5 ei voi olla huomaamatta vaihetta, joilla maksimoit liidien tuottamisen sisältömarkkinoinnilla

Flat Coca-Cola. Ihmiset ovat pomppineet pois sivustoltasi alle 9 sekunnissa ajattelematta koskaan jättää sähköpostejaan, ja siksi.

Verkkosivujesi sisältö on yhtä hyvää kuin 4 päivää Kaivopuistossa seisonut avattu kokispurkki.

Se on tasainen.

Jos haluat saada lisää sähköposteja, enemmän asiakkaita ja lopulta, enemmän myyntiä, meidän on käännettävä tilanne. Tämä 5-vaiheinen opas on juuri se, mitä tarvitset, jotta pääset takaisin vauhtiin: maksimoimaan liidien tuottamisen sisältömarkkinoinnin avulla.

Sukelletaanpa sisään -

Vaihe 1: Tutkimus, tutkimus, tutkimus

Yksinomainen markkinatutkimus ei ole koskaan vaihtoehto, vaan välttämättömyys, jonka pitäisi aloittaa kaikki markkinointitoimet - vaikkapa sisältömarkkinointistrategia. "Älykkäät päätökset perustuvat perusteelliseen markkina-analyysiin," Neil Patel, jonka Forbes on tunnustanut yhdeksi 10 parhaasta markkinoijasta, sanoo niin itse.

Asiakaspersoonan luominen on tärkeä osa yleisösi tuntemista, mikä voi ratkaista, pärjääkö yrityksesi vai putoaako se vain alas reunalta. Asiakaspersoona on puoliksi kuvitteellinen hahmo, jolla on ominaisuuksia ja piirteitä, jotka edustavat ihanneasiakkaitasi.

Maksimoi Lead Generation sisältömarkkinoinnilla - asiakaspersoona
Asiakaspersoona on avain kohderyhmäsi ymmärtämiseen.

Sisältömarkkinointi on ennen kaikkea, julkaisemalla sisältöä, joka vetoaa kohderyhmääsi. Ilman hyvin mietittyä asiakaspersoonaa et saa lainkaan tai pahimmassa tapauksessa vääränlaisia asiakkaita.

Asiakaspersoona mielessä, avainsanatutkimus on hyvä paikka aloittaa tuttu potentiaalisten asiakkaiden kanssa. Olemme jo keskustelleet tästä käytännöstä ja strategiasta aiempi blogikirjoitus. Joten, jos olet todella haluavat olla Avainsanojen mestari, suosittelen lämpimästi tutustumaan siihen.

Lyhyesti sanottuna se on SEO-käytäntö, jossa selvitetään, mitä kohdeyleisösi etsii ja miten voit sijoittua näillä avainsanoilla.

Käytä avainsanojen etsintätyökaluja, kuten UberSuggest, SemRush tai GoogleAds-avainsanojen suunnittelija. Kirjaudu GoogleAds-tililläsi Keyword Planneriin saadaksesi relevanteimmat tulokset, määritä haluamasi suodattimet ja liitä hakusanat, jotka liittyvät yritykseesi tai tarjouksiisi (esim. "verkkosuunnittelupalvelu Helsinki", "saunan asennus ja huolto").

Kun poimit potentiaalisia avainsanoja, kannattaa noudattaa seuraavia ohjeita:

  1. Jos sivustosi on kaupallinen (tarjoaa palveluita tai tuotteita), etsi avainsanoja, joissa on merkintä kaupallinen aikomus hakumäärän lisäksi. Jos sivustosi on tarjota resursseja, ota avainsanoja, joilla on enemmän tiedollinen tarkoitus.
Maksimoi liidien tuottaminen avainsanatutkimuksen avulla.
Mitä sopivampia avainsanoja käytät, sitä paremmat mahdollisuudet sinulla on tuottaa laadukkaita liidit.
  1. Etsikää sitä makeaa kohtaa, jossa hakuvolyymi on suuri ja kilpailu vähäistä.
  2. Etsi avainsanoja, joilla on suuri hakuvolyymi ja joilla suurimmilla kilpailijoillasi on alhainen verkkotunnuksen auktoriteetti ja vähän takalinkkejä.

.

Hyödynnä avainsanoja ymmärtääksesi mitä huolenaiheita kohdeyleisösi etsii ratkaisua. Kun tuotat sisältöä, joka tarjoaa ratkaisuja asiakkaiden huolenaiheisiin, liityt virallisesti keskusteluun ja voit ohjata liikennettä sivustollesi.

On tärkeää, että sisältöön sisällytetään avainsanoja, jotta potentiaaliset asiakkaat löytävät sinut hakukoneista.

Vaihe 2: Luo laskeutumissivu, joka tarttuu kuin hunaja.

Monet ihmiset luulevat, että se on liian aikaista. kun he aloittavat johtolankojen etsimisen. Kaikki se aika, joka kuluu ihmisten ohjaamiseen heidän aloitussivulleen... tajuamatta, että se on vain... ei ole väliä, jos sivu on surkea.

Laskeutumissivu on paikka, jossa sisältöä voidaan hyödyntää lyijyn tuottamisen maksimoimiseksi.
Laskeutumissivusi on saatava ihmiset pysymään siellä vähintään minuutin tai kaksi.

Liidien luominen edellyttää aloitussivua. A tutkimus Marketing Sherpan tekemän tutkimuksen mukaan lähes 70% B2B-yrityksistä sinulla on aloitussivu, josta löydät liidit konversiota varten. 

Tässä yhteydessä sisältöä voidaan hyödyntää johtolähtöjen tuottamisen tehostamiseksi. Aivan kuten muutkin markkinointikampanjat, täydellisen aloitussivun anatomia noudattelee copywritingin kultaista sääntöä - sen on omaksuttava AIDA Malli:

Attention, Interest, Desire ja Action.

AIDA-mallissa hahmotellaan lähinnä päätöksenteon kulkua, jonka ihmiset käyvät läpi ostoksia tehdessään. Ensin ihmiset kiinnitetään Attention. Toiseksi, herätät heidän Interest. Kolmanneksi, heidän etunsa muuttuu Desire. Lopuksi annat heille sysäyksen ottaa vastaan Action - esim. pudottamalla heidän sähköpostinsa.

Sallikaa minun antaa teille malliesimerkki. Hei. Hey.com yksinkertaistaa sähköpostia viestintävälineenä ja antaa käyttäjille mahdollisuuden päättää, miten he lukevat sähköposteja, lajittelevat asiakirjoja ja poistavat loputtomat roskapostit. Heidän aloitussivunsa on erinomainen esimerkki siitä, miten AIDA:ta voidaan soveltaa yhden vahvan, korkean konvertointikyvyn omaavan opt-in-sivun luomiseen.

  1. Huomio:
Optimoi aloitussivusi maksimoidaksesi liidien tuottamisen

Hei kiinnittää huomiosi tiiviillä otsikkokopiolla: "Sähköpostin uusi kukoistuskausi" - ovela sanaleikki, joka huvittaa ohikulkijoita ja varastaa heidän huomionsa.

Otsikkosi ja kuvamateriaalisi kiinnittävät huomiota. Käytä jotain, joka on brändin mukainen, aito ja relevantti juuri sinun yleisöllesi. Pelkkä kävijöiden huomion herättäminen ei riitä - sinun on myös varastaa se.

  1. Kiinnostus:
Optimoi aloitussivusi maksimoidaksesi liidien tuottamisen

Hei aloittaa keskustelun puhuttelemalla ihmisiä: "Sähköposti oli surkea vuosia," - he esittävät ongelman. Kopio muuttuu sitten hyvästä loistavaksi näillä seuraavilla kolmella sanalla: me korjasimme sen.

Ne herättävät kävijöiden mielenkiinnon ja saavat heidät pysymään aloitussivulla ja lukemaan lisää. Ihmiset ihmettelevät nyt, "Toki... Miten korjasit sen?"

  1. Halu:
Optimoi aloitussivusi maksimoidaksesi liidien tuottamisen

Tässä kohtaa se muuttuu mielenkiintoiseksi: he ripottelevat joitakin ranking-listoja ja kimaltelevia palkintoja suoraan otsikon yläpuolelle.

Ulkoasu ohjaa huomion otsikosta suoraan vakuutukseen. Ennen kuin sinulle edes kerrotaan, mistä tuotteesta on kyse, he luovat jo uskottavuutta, mikä tekee tuotteesta entistä kiehtovamman. 

Optimoi aloitussivusi maksimoidaksesi liidien tuottamisen

Ihmiset *todella* pitävät HEY.

Jos et ole vielä vakuuttunut, he vetoavat siihen, että kymmenet tuhannet ihmiset ovat siirtyneet isommista nimistä, muun muassa. On myös kourallinen todistuksia, joissa ylistetään joitakin Heyn toivottuja ominaisuuksia.

  1. Toiminta:

Todistusten jälkeen animaatio ohjaa sinua haluamaasi suuntaan: 3 yksinkertaista ja erittäin tehokasta CTA-kohtaa. Kävijät voivat joko tutustua hieman enemmän Heyyn, kiertää sen 28 ominaisuutta tai mennä eteenpäin ja napauttaa kohtaa kokeile sitä ilmaiseksi.

Optimoi aloitussivusi maksimoidaksesi liidien tuottamisen

Jos löydät itsesi tarpeessa, käsittelemme laskeutumissivuja laajemmin meidän vaiheittainen opas suloisen, korkean konvertointikyvyn omaavan laskeutumissivun rakentamiseen.

Vaihe 3: Luo vastustamaton lyijymagneetti

Lyijymagneetti on arvokas resurssi, jota tarjoat ilmaiseksi, mikä saa ihmiset kääntämään päänsä ja pudottamaan sähköpostinsa kyseisten resurssien perään.

Nämä magneetit voivat olla mitä tahansa, kunhan niissä on tarpeeksi mehua - olipa kyse ladattavasta sisällöstä, konsultoinnista, esittelystä tai viihteestä. Tässä on pikakurssi kirjaimellisesti kaikki mitä sinun tarvitsee tietää lyijymagneeteista..

Ottaa vastustamaton lyijymagneetti on non-negotiable, jos haluat maksimoida lead generation. Joitakin hyviä nyrkkisääntöjä lyijymagneetin luomiseen ja esittämiseen liittyen:

  1. Ole tarkka - Leadmagneettisi on todellinen ratkaisu potentiaalisten liidiesi todelliseen ongelmaan.
  2. Olla helposti sulavia - selvitä yleisöllesi järkevimmät viestintävälineet. Pitäisikö sen olla PDF-tarkistuslista, persoonallisuuskysely vai visuaalinen opetusohjelma? 
  3. Olla välittömästi saatavilla - ihmiset arvostavat välitöntä tyydytystä. Älä viivyttele sitä ikuisesti!
  4. Näytä nopeasti asiantuntemuksesi - tai ainutlaatuinen arvolupauksesi. Tämä auttaa muuntamaan liidit maksaviksi asiakkaiksi myöhemmin.

Vaihe 4: Tee sisältöä, joka myy

  1. Tiedä mitä ihmiset haluavat

Yksi idioottivarmimmista tavoista tunnistaa, millaista sisältöä yleisösi haluaa, on se, että katsoa, mitä he jo katsovat. Tarkkaile kävijöiden käyttäytymistä, selvitä, minkälainen sisältö tuottaa eniten katselukertoja, alhaisemmat hylkäysprosentit ja enemmän vuorovaikutusta.

Google Analytics' Käyttäytymistä koskevat raportit saattaa olla seuraava paras asia viipaloidun leivän jälkeen sisältömarkkinoinnin maailmassa. Google Analyticsin kojelaudalla haluat mennä osoitteeseen Käyttäytyminen > Sivuston sisältö > Kaikki sivut. Yleiskatsausraportista löytyvät sivujen kokonaiskatselukerrat, keskimääräinen sivullaoloaika, hyppyprosentti ja paljon muuta.

Käyttäytymisvirta raportti visualisoi ihmisten kulkureitin: mikä sisältö on tuonut heidät sivustolle, minne he menevät seuraavaksi ja missä vaiheessa he poistuvat sivustolta.

Huomaa kuitenkin, että sivu saattaa saada enemmän katselukertoja, mutta ei siksi, että se on juuri sitä sisältöä, jota ihmiset haluavat - sitä on ehkä vain mainostettu paljon. Tämä on kuitenkin hyvä alku tehokkaan sisällön tuottamiselle ja kehittämiselle.

  1. Muokkaa tuota tylsää otsikkoa

Miksi tarttuvilla otsikoilla on väliä?

David Ogilvyn sanoma on seuraava otsikoiden aiheeseen liittyen:

"Keskimäärin viisi kertaa useampi ihminen lukee otsikon kuin tekstikappaleen. Kun olet kirjoittanut otsikon, olet käyttänyt kahdeksankymmentä senttiä dollaristasi." 

Tarvitseeko Ogilvy esittelyä?

Joka päivä, 24/7, ihmiset ovat satojen isojen, lihavien otsikoiden ympäröimiä. He näkevät sen aamuyhdeksän uutisissa. Selatessaan kirjakauppaa. Etsimällä opetusvideota YouTubesta. Kun he selaavat mielettömästi sanomalehtiä. Kun lista jatkuu ja jatkuu, ymmärrät, miksi otsikkojesi Tarvitsen erottua.

4 taktiikkaa, joilla voit myydä otsikoillasi -

  • Korosta ongelmaa ja vihjaa loistavasta ratkaisusta - muista sisällyttää todellinen ratkaisu sisällön runkoon, jotta ihmiset eivät pidä otsikoitasi manipuloivina.
  • Joskus kannattaa vain mennä asiaan - yksiselitteiset otsikot, jotka kertovat lukijalle tarkalleen, mitä hän saa.
  • Listicles? Kiireiset ihmiset rakastavat asioita, jotka on helppo skannata ja kuluttaa.
  • Lupaa käyttökelpoisia vinkkejä ja nopeita tuloksia - muista tietenkin pitää ne.

Teoria riittää. Tässä on 5 esimerkkiä otsikoista, jotka ovat minusta vain hyviä. Yritä tunnistaa niiden taustalla olevat taktiikat.

  • Miten keräsin 714,000 sähköpostia yksinkertaisen tietokilpailun avulla?
  • Top 10 sosiaalisen median trendiä vuonna 2021, jotka vievät sinut kilpailun edelle.
  • Kuinka irtisanoutua työstäsi (silloinkin kun pelkäät kuollaksesi)
  • Mainoskustannukset jatkavat nousuaan, näin se korjataan
  • Miten verkosta tuli lukukelvoton
  1. Tee sisällöstä kannattavaa

Laadukas sisältö on tärkeää. Laadukas sisältö luo luottamusta ja uskottavuutta asiakkaiden keskuudessa, ellei epätavallinen ja satunnainen sisältö ole brändisi.

Laadukas sisältö saa huomiota. Se herättää ihmisten mielenkiinnon ja on toivottavaa. Se on lopulta syy siihen, miksi ihmiset jättävät sähköpostinsa, klikkaavat "OSTA" tai ostavat ostoskorin täyteen tuotteita. Joten, tehdä sisällöstä kannattavaa.

Ihmisen silmäpari näkevät sen, koska käyttäjät, lukijat tai kävijät ovat ihmisiä, eivät pukuihin pukeutuneita robotteja. Kun luot sisältöä, yritä saada ihmiset ajattelemaan, että teet sitä vain heitä varten, ja vain heitä varten.

Tee siitä paras asia jota yleisösi näkee koko päivän. Jos edes sinä et innostu tai tee vaikutusta, miksi heidän pitäisi innostua? 

Onko pidempi todella parempi? Neil Patel uskoo, että 2000 tai enemmän sanaa on paras kirjallisessa sisällössä. Monissa keskusteluissa, esim. täällä ja täälläovat todenneet, että Google pyrkii sijoittamaan pidemmän, tietoon perustuvan sisällön korkeammalle sijalle kuin lyhyemmät sisällöt.

Vaihe 5: Edistäminen

Edistä sisältöä maksimoidaksesi liidien tuottamisen
Jakaminen on välittämistä. (Se tuottaa myös johtolankoja.)

Sisältösi voi olla crème de la crème. Se ei edelleenkään ole menossa mihinkään, eikä se tuota yhtään johtolankoja ilman asianmukaista mainontaa ja mediaviestintää.

Vaikka useimmat yritykset epäonnistua sisältömarkkinoinnissa, meidän ei tarvitse liittyä heihin. 

Tässä on nopea suositus, joka voi edistää sisältösi tavoittavuutta ja lisätä sen johtavuutta:

Meidän kaikkien pitäisi olla Nalle Puhin koska sisällön päivitysstrategia näyttää digitaaliselta hunajapannulta juuri nyt. Brian Dean teki tästä strategiasta suositun, ja se toi backlinko.com a 785% konversioiden lisääntyminen 1 päivässä .

Kyllä, 758%.

Tätä kutsutaankin liidien tuottamisen maksimoimiseksi. Mikään ei estä sinua hyväksymästä tätä strategiaa juuri tänään ja toivottavasti tuoda kotiin hieman samanlainen tulos. Jaottelu on hullun yksinkertainen: 

  • Ensimmäinen - tunnistamaan mehukkaita resursseja, jotka ovat merkityksellisiä ja jotka parantaisivat sisältöäsi (siksi "päivitys"). Esimerkki: Esimerkki: Bonusvinkit, tietokilpailumalli, podcast-äänikirjoitus, ladattava infografiikka jne.
  • Toinen - luo tämä resurssi, ja siinä on kohdennettu leadmagneetti.

Koska sisältöäsi katsovat kävijät ovat jo kiinnostuneita aiheesta, "bonus" resurssi näyttää nyt vain asianmukainen. Täydellinen ajoitus. Tässä on sähköpostini. Ota myös pomoni sähköpostiosoite. Ja isoäitini.

Sisältö on kuningas, ja sisällön tehokas käyttö sisällön markkinoinnissa sivustosi johtolankojen tuottamisen maksimoimiseksi on kuningatar. 

Liidien tuottaminen on ensiarvoisen tärkeää kun haluat, että brändisi kukoistaa ja että sen asiakaskunta kasvaa jatkuvasti. Tämä toteamus pätee kaikenkokoisilla toimialoilla ja kaikenlaisissa yrityksissä.

Sisältömarkkinointion oikein toteutettuna todella kokonaisvaltainen strategia saada laadukasta liikennettä, maksimoida lyijyn tuottaminen ja muuntaminen. 

Tämä 5-vaiheinen opas, jolla voit turboahdattaa lyijyntuottamisnopeutesi, on loistava kangas, jota voit venyttää, yksinkertaistaa tai karkeistaa mukauttamalla sen omaan liiketoimintaasi ja tavoitteisiisi. Tässä on sen pääpiirteittäin:

  1. Tutkimus, tutkimus, tutkimus
  2. Luo aloitussivu, joka tarttuu kuin hunaja
  3. Luo vastustamaton lyijymagneetti
  4. Tee sisältöä, joka myy
  5. Myynninedistäminen

Jos olet nauttinut tämän viikon blogista ja ajattelet, että brändisi tarvitsee tähtien sisältömarkkinointia lisätäksesi liidien tuottamista (mutta et halua tehdä sitä itse tai yksin) - kerro meille osoitteessa Sisu Digital auttaa sinua. Olemme erikoistuneet B2B-johtajuuden tuottamisen lisäksi myös sisältömarkkinointiin, tekstinkäsittelyyn, verkkosuunnitteluun ja -ylläpitoon.

Etkö näe, mikä sopii yrityksellesi tällä hetkellä? Ota yhteyttä täällä järjestää konsultaation, tai liittyä sähköpostilistalle saadaksesi lisää tämän kaltaisia markkinointikultaa (varattu yksinomaan niille, jotka haluavat kasvaa, optimoida ja päivittää.)

Jaa tämä viesti

Jaa linkedin:ssä
Jaa facebook:ssä
Jaa twitter:ssä
Jaa email:ssä

Piditkö tästä artikkelista?

Meillä on paljon enemmän! Liity sähköpostilistallemme ja saat uusimmat uutiset ja artikkelit suoraan sähköpostiisi viikoittain.

Lisää viestejä