Google on juuri ilmoittanut uusista käytännöistään kolmansien osapuolten evästeiden poistamiseksi.
Tämä kehitys oli huono uutinen monille digitaalisille mainostajille. Thirdpresence oli kuitenkin valmis hälventämään heidän huolensa. Yritys ei nähnyt tätä haasteena vaan mahdollisuutena brändätä yrityksensä uudelleen digitaalisen markkinoinnin perustaksi tulevaisuudessa.
Kontekstisidonnainen kohdentaminen.
Digitaalisten markkinoijien ja julkaisijoiden ei enää tarvitse luottaa kolmannen osapuolen evästeisiin, vaan Thirdpresence tarjoaa data-alustan, jonka avulla yritykset voivat tunnistaa ostoaikomukset asiayhteyteen liittyvien tietojen avulla.
Tavoitteidensa saavuttamiseksi Thirdpresence tarvitsi verkkosivuston, joka houkuttelee kävijöitä.
Tarjoamme täydellisen paketin, joka kattaa kaikki verkkosivuston osa-alueet, kuten verkkosuunnittelun, -kehityksen, -tekstin, brändäyksen, ylläpidon ja tietoturvan.
- Verkkosivuston peruskorjaus: verkkosivuston perustan uudistaminen verkkosivuston suunnitteluun, sisältöön ja tekstiin.
- Brändäys ja copywriting: kontekstisidonnainen kohdentaminen on digitaalisen markkinoinnin seuraava iso juttu, mutta mitä se oikeasti tarkoittaa? Miten se toimii ja mitkä ovat sen vaikutukset liiketoimintaan? Thirdpresence halusi Sisu Digital:n toimittavan verkkosivutekstin, joka selittää nämä yksityiskohdat verkkosivujen kävijöille ja auttaa heitä ymmärtämään, miksi Thirdpresence on heille paras ratkaisu.
- Verkkosivuston ylläpito: keskity liiketoimintasi laajentamiseen ja anna meidän hoitaa työläs työ. Varmistamme, että Thirdpresence-yrityksen verkkosivusto toimii täydellä teholla varmuuskopioimalla verkkosivuston, päivittämällä WordPress-ytimen, pitämällä teemat ja lisäosat ajan tasalla, tyhjentämällä välimuistin ja optimoimalla tietokannan.