Reactron-Technologies-Markkinointi-strategia

Reactronin markkinointistrategia

Täydellinen markkinointiratkaisu hektisesti kasvavalle startup-yritykselle. Tuimme Reactronia markkina-analyysissä, markkinointistrategian kehittämisessä ja tarkistimme sitten verkkosivuston ja sisällön suorituskyvyn SEO-painotteisella lähestymistavalla.

Asiakkaan suosittelu

Työskentely Danielin ja Sisun tiimin kanssa oli miellyttävä kokemus. He kiinnittivät huomiota tarpeisiimme ja käyttivät vaivaa ymmärtääkseen liiketoimintamme luonteen ja ongelmamme. Daniel on antanut meille erittäin hyödyllistä ja käytännöllistä neuvontaa useiden strategisten istuntojen avulla. Sisu Digital:n avun ansiosta meillä on nyt selkeämpi näkemys siitä, miten voimme parantaa markkinointistrategiaamme. Lisäksi viestintä oli avointa, helppoa ja nopeaa. Sisu on osoittautunut ammattimaiseksi ja luotettavaksi kumppaniksi, suosittelen Sisu Digital:n tiimiä lämpimästi.

Trung Nguyen - toimitusjohtaja ja perustajajäsen

I. Tietoa Reactronista

Reactron Technologies on uuden teknologian konsulttiyritys. Vuonna 2019 perustettu tiimi kasvaa nopeasti. Reactronin osaaminen kattaa mobiilikehityksen (React Native, Android, iOS), web-kehityksen (React.js, Gatsby.js, Angular), back-end-kehityksen (Java, Python, Spring Framework, Django, Flash, Serverless) ja infrastruktuurin (AWS, Google Cloud, Digital Ocean).

Verkkosivusto: reactron.dev

II. Keskeiset ongelmat

Työskentely Reactronin kanssa on Sisun tiimille erittäin mielenkiintoinen kokemus, sillä Reactron tarvitsee monenlaisia markkinointiratkaisuja, ei yhtä tiettyä markkinointipalvelua. Nuorena startup-yrityksenä Reactron haluaa panostaa enemmän markkinointiin. Ja samaan aikaan tiimi tarvitsee suuntaa sisäisen jäsenen markkinointitaitojen parantamiseen. Kaiken kaikkiaan määrittelimme Reactronin markkinointitiimin tärkeimmät haasteet:

  • He haluavat luoda jatkuvan liidien virran. Suurin osa nykyisistä johtolangoista on peräisin henkilökohtaisesta verkostoitumisesta ja suosituksista.
  • Verkkosivuston liikennettä saatiin orgaanisesti ilman SEO-toimia. Tulos oli siis epävakaa.
  • Puuttuu ideoita pitkän aikavälin mediasisältöön, kuten blogikirjoituksiin ja sosiaalisen median viesteihin.

Reactronin tapauksessa, kuten muissakin startup-yrityksissä, haasteena on myös se, että ne tarvitsevat markkinointitaktiikoita, joilla saadaan rajallisilla resursseilla aikaan mahdollisimman paljon tuloksia. Reactronin tiimissä on vain yksi markkinointihenkilö, joka vastaa kaikista markkinointitoimista. Reactronin tiimi haluaa tehdä niin paljon asioita lisätäkseen myyntiä, mutta he tarvitsevat apua siinä, miten resurssejaan voidaan käyttää tehokkaimmin.

III. Ratkaisumme

1. Hankkeen tarkastus

Ensimmäinen arviointi on erittäin tärkeä jokaisen projektin alussa, koska se on ensimmäinen askel, joka antaa meille arvokasta tietoa siitä, miten voimme tukea Reactronia sen markkinointitoimissa. Uudelleenarviointi kattoi kaikki myynti- ja markkinointimateriaalit (strategia, myyntikansi, blogikirjoitukset, sosiaalisen median julkaisut jne.), verkkosivuston asetukset ja suorituskyvyn, analytiikan ja raportointijärjestelmän.

Huolellisen tarkistuksen jälkeen ehdotimme, että auttaisimme Reactronia täydentämään kohdeasiakasta koskevia tietoja. Kun olemme ymmärtäneet enemmän asiakkaasta ja parhaasta tavasta lähestyä häntä, tiedämme tarkalleen, mihin markkinointitaktiikoihin meidän on omistauduttava.

Tämän arviointiprosessin perusteella laadimme myös kattavan raportin siitä, miten Reactron voi hyödyntää Google Analytics-, Google Search Console-, Google Tag Manager- ja Google My Business -tilejään.

2. Markkinointistrategia

Pohjatyö on erittäin tärkeää, jotta seuraaville vaiheille saadaan oikea suunta. Asiakasprofiilin valmistuminen kesti neljä istuntoa tiiviissä yhteistyössä Reactronin tiimin kanssa. Lopputulos sisältää perusteellisen kuvauksen seuraavista asioista:

  • Kohdeasiakkaiden segmentointi
  • Asiakaspersoona
  • Asiakkaan matka
  • Sisältöstrategia

Keksimme Canvan asiakaspolku-kartan, joka on selkeä kuva siitä, mitä tehtäviä asiakkaan ostopolun aikana on tehtävä, ja mikä tärkeintä, yhteys myynnin ja markkinoinnin tehtävien välillä. Me kaikki tiedämme, että myynnin ja markkinoinnin on tehtävä tiivistä yhteistyötä, jotta saamme paremmin kvalifioituja liidit. Päätimme työskennellä erityisesti tämän asian parissa, jotta Reactronin myynti- ja markkinointitiimi voi tulevaisuudessa saavuttaa parhaat mahdolliset tulokset.

3. Myyntimateriaali

Koska ymmärsimme paremmin kohdeasiakkaat, tarkistimme myös Reactronin myyntikansiota. Tarjoamme uuden mallin tapaustutkimuksille ja portfolioille, jotka esittelevät Reactronin kapasiteetin tehokkaammin.

Käytimme aikaa yrityksen viestin työstämiseen heidän verkkosivuillaan ja sosiaalisessa mediassa. Kaikki nämä tuotemerkin myyntimateriaalit ovat tehokkaita työkaluja, joilla asiakasta voidaan viedä eteenpäin myyntiprosessissa.

4. Työpajat

Reactronilla on tarve parantaa tiimin jäsenten markkinointitaitoja, kun se ottaa yhteyttä Sisuun. Niinpä on järjestetty sarja työpajoja:

  • Avainsanatutkimus. Avainsanatutkimus tarjoaa tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä ja antaa suuntaa kaikille SEO-toimille. Työpajassa käsitellään avainsanatutkimuksen keskeisimpiä käsitteitä: miten valita oikeat avainsanat, mistä löytää avainsanaideoita ja sopivia työkaluja.
  • Google-mainokset. Maksettu verkkomainonta on laaja aihe, joten kaikkea on vaikea käsitellä yhdessä työpajassa. Onnistuimme kuitenkin selittämään istunnossa, miten Google Ads toimii, miten kampanjoita ja mainosryhmiä perustetaan tehokkaasti ja ennen kaikkea miten kirjoitetaan hyvä mainosteksti.
  • Verkkosivuston tarkastus. Työpajan aikana tarkastelemme uudelleen Reactronin verkkosivuston rakennetta ja asetuksia. Tuloksena on luettelo siitä, miten voimme parantaa verkkosivuston suorituskykyä, ja myös malli, jota tiimi voi käyttää, jotta he voivat ensi kerralla tehdä sen itse.

IV. Vaikutukset

Kolmen kuukauden kuluessa Sisu Digital toimitti täydellisen ratkaisun, joka kattaa kaikki osa-alueet, kuten markkinointistrategian, SEO:n ja mainonnan. Varmistimme Reactronin pohjatyön, annoimme heille syvemmän ymmärryksen kohdeyleisöstään ja siitä, miten päästä lähemmäs potentiaalisia asiakkaita. Yhdessä loimme pohjan Reactronin markkinointitoiminnalle tulevaisuudessa.

Tässä hankkeessa olemme ylpeitä siitä, että voimme lähestyä sitä asiakkaan näkökulmasta. Käytimme aikaa heidän tarpeidensa ja liiketoimintansa luonteen selvittämiseen, kun toimimme heidän markkinointitiiminsä jatkeena.

Muut hankkeet

Verkkosuunnittelu Thirdpresence-sivustolle

Rakensimme Thirdpresenselle toimivan ja nopeasti reagoivan verkkosivuston, jolla esiteltiin heidän kehittynyttä Contextual Buying Intent Data Platform -alustaansa. Jos web-suunnittelu on huolesi, ota meihin yhteyttä ja pyydä konsultaatiota.

Lue lisää "
fiSuomi
social-media-content-ideat

Tässä on lahja sinulle

.
Tilaa uutiskirjeemme