Google har just tillkännagivit sin nya policy för att eliminera cookies från tredje part.
Detta var dåliga nyheter för många digitala annonsörer. Men Thirdpresence var redo att stilla deras oro. Företaget såg detta inte som en utmaning utan som en möjlighet att omprofilera sitt företag som grunden för digital marknadsföring i framtiden.
Kontextuell inriktning.
Digitala marknadsförare och publicister behöver inte längre förlita sig på cookies från tredje part, utan Thirdpresence erbjuder en dataplattform där företag kan identifiera köpintention genom kontextuell information.
För att uppnå sina mål behövde Thirdpresence en webbplats som lockar besökare.
Vi erbjuder ett komplett paket som täcker alla aspekter av en webbplats, t.ex. webbdesign, webbutveckling, copywriting, branding, underhåll och säkerhet.
- En översyn av webbplatsen: en nystart från webbplatsens grund till webbplatsens utformning, innehåll och text.
- Varumärke och copywriting: kontextuell inriktning är nästa stora grej inom digital marknadsföring, men vad innebär det egentligen? Hur fungerar det och vilka är de affärsmässiga konsekvenserna? Thirdpresence ville att Sisu Digital skulle tillhandahålla en webbplatskopia som förklarar dessa detaljer för deras webbplatsbesökare och hjälper dem att förstå varför Thirdpresence är den bästa lösningen för dem.
- Webbplatsunderhåll: fokusera på att expandera din verksamhet och låt oss sköta det tråkiga arbetet. Vi ser till att Thirdpresences webbplats fungerar med sin fulla kapacitet genom att säkerhetskopiera deras webbplats, uppdatera WordPress-kärnan, hålla teman och plugins uppdaterade, rensa din cache och optimera din databas.