
UI/ UX & Web Design OpenOceanille
Rakensimme OpenOceanin verkkosivuston uudelleen tyhjästä. Tuloksena on raikas, moderni ja toimiva verkkosivusto, jonka avulla OpenOcean voi tavoittaa kohderyhmänsä paremmin.
elementor
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/sisudigital/htdocs/sisudigital.fi/wp-includes/functions.php on line 6114"Teimme yhteistyötä Danielin ja hänen tiiminsä kanssa Sisu Digital:ssä verkkosivustomme ja sen hakukoneoptimoinnin uudistamiseksi. Edellinen verkkosivusto oli rakennettu vanhentuneella kehyksellä. Se oli buginen, hidas ja siihen oli vaikea tehdä muutoksia. Se ei vastannut Stereoscapen tarpeita heijastaa liiketoimintamme nopeita muutoksia ja vuorovaikutteisten 3D- ja laajennetun todellisuuden (XR) ratkaisujen dynaamista kehitystä. Emme olleet tyytyväisiä myöskään hakukoneoptimointiin, sillä haluaisimme sijoittua merkityksellisemmillä avainsanoilla ja houkutella enemmän orgaanista liikennettä verkkosivuillemme. Coronavirus-kriisin aikana vahva verkkoläsnäolo on tärkeämpää kuin koskaan.
Sisu Digital-tiimin kanssa on ilo työskennellä. He auttoivat meitä ratkaisemaan ongelmamme ja toimittivat odotetut tulokset - ajallaan ja budjetissa. Projektin aikana he osoittautuivat asiantuntevaksi, ammattitaitoiseksi ja luotettavaksi kumppaniksi. Viikoittaiset projektikokoukset pitivät kaikki osapuolet ajan tasalla matkan varrella, ja heidän ketterä tiiminsä suhtautui joustavasti pyyntöihimme, mitä arvostan suuresti.
Nyt kun uusi, optimoitu verkkosivusto on toiminnassa, jatkamme yhteistyötä Sisu Digital:n kanssa verkkosivustomme Google-sijoituksen parantamiseksi."
- Heli Nelimarkka, puheenjohtaja Stereoscape
Stereoscape on asiantuntija AR-, MR- ja VR-teknologioissa sekä 3D- ja interaktiivisissa teknologioissa ja ratkaisuissa, jotka muuttavat ihmisten tapaa kokea tietoa, jotta he voivat ymmärtää enemmän, oppia nopeammin ja työskennellä älykkäämmin. Stereoscapen ratkaisuja käytetään erilaisissa yritystoiminnoissa: markkinoinnissa ja myynnissä, oppimisessa ja koulutuksessa, toiminnassa ja ylläpidossa. Heillä on omat tavaramerkkiratkaisunsa SMARTSCAPE® ja PROSCAPE®, ja he ovat työskennelleet monien yritysten ja suurten brändien kanssa, kuten Nokia, Vaisala, Valmet, Fortum ja Neste.
Verkkosivusto: stereoscape.com
Verkkosivusto on erittäin tärkeä, koska se on yrityksen kasvot verkossa, ja siellä tapahtuu digitaalinen myynti ja markkinointi.
Stereoscapen vanha verkkosivusto oli rakennettu monikäyttöisen teeman ja Visual Composerin, vanhentuneen sivunrakentajan, varaan. Sen hallinnoinnista tulee tuskaa monien ongelmien vuoksi:
Stereoscape halusi rakentaa nykyisen verkkosivuston uudelleen paremmalla kehyksellä, joka on helppokäyttöinen, joustava ja mahdollistaa muutokset sekä paremman markkinointiintegraation.
Myöskään nykyinen SEO (hakukoneoptimointi) ei ollut odotetun hyvä:
Stereoscape halusi tutkia, mikä heidän SEO:ssaan on vialla, korjata ongelmat ja saada SEO:n toimimaan heidän hyväkseen. He halusivat houkutella enemmän laadukasta orgaanista liikennettä kohdeyleisöstään ja lopulta enemmän johtolankoja, enemmän myyntiä ja enemmän voittoja.
Sisu Digital:llä on asiantuntemusta hakukoneoptimoinnista, ja olimme varmoja siitä, että parantamalla sivuston optimointia asiakas pystyisi vahvistamaan viestinsä oikealle yleisölle, houkuttelemaan lisää asiakkaita ja lisäämään voittoja.
Sisu Digital ei suositellut asiakkaalle WordPress-teeman ja Visual Composerin kaltaisen vanhentuneen rakennusmallin käyttöä. Sen sijaan Stereoscapen tarpeet huomioon ottaen suosittelimme heille parempaa lähestymistapaa: rakennetaan verkkosivusto uudelleen uudella web-järjestelmällä ja kehyksellä, joka on täysin räätälöity heidän omiin tarpeisiinsa: helppokäyttöinen; nopea käyttöönotto ja muutosten tekeminen; vähennetään riippuvuutta kovasta koodista; nopea latautuminen ja nopea suorituskyky; parempi markkinointiintegraatio.
Sisu Digital auttoi Stereoscapen tiimiä rakentamaan oman teemansa käyttäjäystävällisen Page Builderin/ Theme Builderin avulla, jotta kaikki sivuston elementit olisivat täysin hallinnassa. Valitsemamme työkalu on Elementor.
Vanhassa sivustohostingissa ei ollut vaihtoehtoa staging-sivustolle. Kaikki verkkosivuston muutokset päivitettiin suoraan live-sivustolle. Tämä tilanne voi johtaa sivuston äkilliseen hajoamiseen. Uuden verkkosivuston myötä Sisu on korjannut tämän merkittävän ongelman.
Jos hakukoneoptimointi tehdään oikein, se tuo sivustollesi ajan myötä yhä enemmän ja laadukkaampaa liikennettä. Enemmän kohdennettua liikennettä tarkoittaa enemmän johtolankoja, enemmän myyntiä ja enemmän voittoja. Mikä tärkeintä, omistat verkkosivustosi ja orgaanisen liikennöintisi - sinun ei tarvitse maksaa ulkoisista lähteistä, kuten Facebook-mainoksista, Google-mainoksista tai LinkedIn-mainoksista, eikä tulla riippuvaiseksi niistä.
Voit luottaa kylmiin puheluihin, kylmiin sähköposteihin, mainontaan ja sosiaaliseen mediaan saadaksesi lähtevää liikennettä verkkosivustollesi. Pitkällä aikavälillä haluat kuitenkin orgaanista sisäänpäin suuntautuvaa liikennettä - ihmisiä, joilla on ongelma ja jotka tulevat luontevasti luoksesi hakemaan tarvitsemaansa ratkaisua, ei päinvastoin.
Alustavan tutkimuksen perusteella uskoimme, että voisimme tuoda Stereoscapen hakukonenäkyvyyden eturintamaan.
Ensin korjasimme välittömästi havaittavat ongelmat, kuten:
Toiseksi harjoittelimme hakukoneoptimoinnin taktiikoita Stereoscapen verkkosivuston nykyiseen sisältöön: tärkeään sivuun ja blogikirjoitukseen. Sisu-tiimi kävi läpi vanhan blogin ja ehdotti parannuksia seuraaviin ongelmiin:
Sitaatioiden luominen on prosessi, jossa yrityksesi mainitaan merkityksellisillä tai hyvämaineisilla verkkosivustoilla, mikä lisää uskottavuuttasi Googlen silmissä ja parantaa hakusijoitustasi. Tarkistimme olemassa olevat maininnat (16 sivustoa) ja laadimme yksityiskohtaisen raportin, joka sisältää yli 100 potentiaalista mainintakohdetta Stereoscapelle ja sen, miten yritys voidaan esitellä paremmin kyseisillä sivustoilla.
Annoimme myös ohjeita Stereoscapen tiimille, jotta he voivat aktiivisesti parantaa hakukoneoptimoinnin suorituskykyä sisäisesti pitkällä aikavälillä. Ohjeistukseen sisältyy avainsanatutkimus, on-page SEO, paikallinen SEO ja backlinkkien rakentaminen.
Stereoscape pystyy nyt hallitsemaan verkkosivustoaan ja hakukoneoptimoinnin suorituskykyä paljon paremmin.
Sivustoa on helpompi päivittää, ja tiimi voi tehdä kaikki muutokset itse.
Sivusto houkuttelee myös enemmän relevantteja kävijöitä, jotka todennäköisemmin muuttuvat kuumiksi liidiksi. Kolmen kuukauden aikana näyttökertojen määrä (kuinka monta kertaa käyttäjä näki linkin Stereoscapen sivustolle) kaksinkertaistui. Stereoscape sijoittuu myös korkeammalle Googlen hakutuloksissa useammilla raha-avainsanoilla, mikä voi johtaa mahdollisiin liiketoimiin tulevaisuudessa.
Rakensimme OpenOceanin verkkosivuston uudelleen tyhjästä. Tuloksena on raikas, moderni ja toimiva verkkosivusto, jonka avulla OpenOcean voi tavoittaa kohderyhmänsä paremmin.
Rakensimme Thirdpresenselle toimivan ja nopeasti reagoivan verkkosivuston, jolla esiteltiin heidän kehittynyttä Contextual Buying Intent Data Platform -alustaansa. Jos web-suunnittelu on huolesi, ota meihin yhteyttä ja pyydä konsultaatiota.
Suomen Yrittäjät on Helsingissä toimiva voittoa tavoittelematon järjestö. Suunnittelemme ja rakennamme heidän verkkosivunsa ja autamme yrittäjien tarinoita saavuttamaan suuremman yleisön.
It has come to our attention that some individuals are falsely using our name, Sisu Digital to scam people on Telegram. We want to make it clear that we have no connection with these scammers, nor do we endorse their actions. We do not offer any shady, questionable jobs or hire people for such activities. If you encounter any suspicious activity, report it immediately. We are not responsible for any consequences if you follow the scammers. Be smart and take care of yourself!
Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Evästeiden tiedot tallennetaan selaimeesi, ja ne tunnistavat sinut, kun palaat verkkosivustollemme, ja auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat mielestäsi kiinnostavimpia ja hyödyllisimpiä.
Strictly Necessary -evästeen tulisi olla aina käytössä, jotta voimme tallentaa evästeasetuksia koskevat asetuksesi.
Jos poistat tämän evästeen käytöstä, emme voi tallentaa asetuksiasi. Tämä tarkoittaa, että sinun on joka kerta, kun vierailet tällä verkkosivustolla, otettava evästeet käyttöön tai poistettava ne käytöstä uudelleen.
Tämä verkkosivusto käyttää Google Analytics -palvelua kerätäkseen nimettömiä tietoja, kuten sivuston kävijämäärän ja suosituimmat sivut.
Tämän evästeen pitäminen käytössä auttaa meitä parantamaan verkkosivustoamme.
Ota ensin käyttöön ehdottoman välttämättömät evästeet, jotta voimme tallentaa asetuksesi!